![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey
heb een heele hoop slotvangers liggen nieuw uiteraard kijk foto ![]() deze gaan voor weinig weg omdat ze niet goed verchroomt zijn passen op heel veel vag wagens bv golf 1 en 2 jetta 1 en 2 polo 1 en 2 en 2f derby 1 en 2 en 2f ENZ.... prijs : 2€ per set (2 stuks) das maar een 1€ per slotvanger
|
||||
|
||||
![]() Zow, bij de dealer was ik al 8 euro per stuk kwijt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat bedoel je er zit een rubber dichting aan achter het rondelletje ja als je dat bedoelt en ja die is goed want ze zijn nieuw he in mijn ogen zijn ze niet geod verchroomt mss voor een ander wel goed dus daarom spotprijs kan idd zijn dat je er nieuw bij vw meer betaald laat staan ze verchromen hehe versturen naar nederland is geen probleem versturen vraag ik 1€ ![]() dus incl verzending 3€ ![]()
|
||||
|
||||
![]() dan wil ik ook wel setje.
als je je gegevens kunt pben stuur ik zo snel mogelijk mijn gegevens en het geld. |
|
||||
|
||||
![]() kom maar op met je gegevens, ik wil wel 3 setjes hebben. moet ik dan 3x verzending betalen? 9euro dus??
|
||||
|
||||
![]() pm's verzonden
mss zelf topic openen jeroen heb er wel stuk of 60 liggen ![]()
|
|||
|
|||
![]() weet niet of mijn pm wel aangekomen is ( kreeg een error ) maar heb ook wel belang bij een setje.
Greetzzz |
|
||||
|
||||
![]() ik heb je een PB-tje gestuurd, maar voor de zekerheid bestel ik hier ook maar effe dezelfde vier stuks. zou t zo zijn dat me PB ook niet aankomt weet je tenminste dat je dr weer n paar opzij kan leggen
![]() alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() jaja pms aangekomen
en reeds beantwoord ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yeeps,
voor mij 4 stuks aub. Ben wel van België hé. Kun je me evt pm'en op Cleaned ![]() Grtz, Adidax. |
|
||||
|
||||
![]() heb je er nog?
|
|
||||
|
||||
![]() ja hoor
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wil ook wel een setje! |
|
||||
|
||||
![]() hey
te straks de eerste pakjes verzonden ineens een aantal kreeg ineens een rekening van 28€ hehe dus de verzendkosten zijn uit de handgelopen het is dus niet 1€ voor naar nederland zoals bleek ![]() ![]() voor 1 set gaat het nog net voor 1.8€ voor paar setjes komt het uit voor 4.2€ dus even rechtzetting en nog is up
|
||||
|
||||
![]() heb je voor mij 2 stuks?
|
|
||||
|
||||
![]() Past ook op golf 3??
zoja, dan graag 4 stuks ![]()
|
||||
|
||||
![]() zie pm pedaal
en geloof dat ze niet passen op een golf 3 denk dat golf 3 al net een ander soort heeft dan dit model
|
||||
|
||||
![]() k heb geprobeerd je te PB-en
maar mijn internet doet raar wat kost t om de vangers binnen belgie te versturen? en dan voor 8 stuks? dus effe totaalprijs voor 8 slotvangers incl verzenden binnen belgie graag dank dank (btw, k had t geld nog niet gestort omdat ook hierbij me internet lastig deed, ik laat t geld wel door me belgische maat overmaken naar jouw rekening als de prijs n beetje in orde is) (btw 2, k heb mijn kofferpompjes gemonteerd, en ze werken perfect, ze halen de klep van bijna helemaal beneden zonder problemen omhoog! en ze zien er bovendien super uit! fijn zaken te hebben gedaan kerel!)
|
||||
|
||||
![]() ![]() |