![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Injectiesysteem van een 2003 Honda CBR900 RR, met gaskleppen van 40mm.
Het vermogen van deze motorfiets is 150 pk, dus voor deze hoeveelheid vermogen zijn de bijgeleverde injectoren minimaal geschikt. Ideaal voor eigenbouw injectiesysteem, een inlaatspruitstuk is vrij simpel te maken. De afstand tussen de kanalen is 8 cm (hart tot hart). Compleet met injectie-rail, en choke-systeem dmv waselement. In heel goede staat. Vraagprijs 100 euro. ![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#2
|
||||
|
||||
![]() kom je vandaan??
__________________
Like @ G-60 ! |
#3
|
||||
|
||||
![]() Waar ligt dit spul?
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#4
|
|||
|
|||
![]() Dennis woont in 't hoge noorden
__________________
Caddyke...... |
#5
|
||||
|
||||
![]() heb je daar een comp bij nodig, zo ja welke?
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#6
|
||||
|
||||
![]() injectie systeem.... computerderij is wel makkelijk dan.
![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#7
|
||||
|
||||
![]() maar wat voor unit moet daar op dan...
wordt zeker ook nog een duur grapje...en nog inlaat laten maken. dan moet er nog een 200 euro bij voordat het werkend is, en dan nog filters..... of heeft iemand dat ook nog liggen? zou wel leuk zijn voor de passat...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#8
|
|||
|
|||
![]() Ik woon vlakbij Groningen idd, maar opsturen is geen probleem.
Aansturing is het beste via programmeerbaar injectiesysteem (bijv MegaSquirt) of naar het schijnt met een Digifant 1 systeem, dat ook zelf te herprogrammeren is.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reken maar dat het bedrag om een complete setup zelf te bouwen en programeren(dus heel veel uitvogelen verder) al met al met dingen proberen en uitvinden tegen de 3 nullen gaat lopen... maar dan heb je ook wat. (Er zijn altijd dingen waar je niet op rekend, of dingen die je achteraf niet had hoeven kopen e.d.)
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#10
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb idd al naar die computer gezocht maar wordt me te duur.
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#11
|
|||
|
|||
![]() up!
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ze geen 100mm zijn hart op hart, en ze zijn ook niet deelbaar zoals volgens mij Suzuki gaskleppen. Dus het past niet zomaar op een 16V, of je moet een spruitstuk met scheve buizen maken, niet ideaal.
Maar mensen voor de rest is dit een koopje! Met gaskleppositiesensor. Zelf heb ik al 40 mm gaskleppen van een Alfa liggen, alleen deze hart op hart afstand is weer te groot dus ik moet ook een scheef spruitstuk fabriceren.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#13
|
||||
|
||||
![]() Dennis : je was toch met iets bezig qua inspuit electronica waarvan de prijs redelijk betaalbaar was ?
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
= Megasquirt
__________________
Derby S 1.3 '77 Polo 1.6 16V steilheck '87 Polo 1.3 steilheck GT '91 het polo 86(c) register |
#15
|
||||
|
||||
![]() Zet er een prijs bij wat de Megasquirt kost en de kopers schrikken wat minder af
|
#16
|
||||
|
||||
![]() ja wil het graag weten
__________________
Like @ G-60 ! |
#17
|
||||
|
||||
![]() ik ook wel
misschien wel wat voor op de F&I |
#18
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prijs MegaSquirt-systeem vanaf ongeveer 300 euro, afhankelijk van welke uitgebeidingen je er bij koopt, en of je een bouwpakket koopt of een kant-en-klare module. Zinvol zou de aankoop van een WideBand lambda-controller+sonde zijn, dit is nauwkeuriger dan een conventionele sensor. Kost ook een paar honderd euro, evtl. iets goedkoper bij zelfbouw pakket. Ik heb 2 van deze injectie-modules liggen, waarvan er eentje dus weg mag.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#19
|
||||
|
||||
![]() Wat zijn de verschillen met die Megasquirt vergeleken met de veel duurdere DTA?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ik ben niet erg thuis in de verschillende motormanagement-systemen, maar ik denk dat megasquirt en een commercieel programmeerbaar systeem elkaar niet veel ontlopen.
Het is wel zo dat je de nodige (elektro)technische kennis in huis moet hebben om het aan de gang te krijgen. Maar dat zal ook gelden voor een ander systeem.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |