![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij gaat mijn jetta 2(originele hollandse auto) de verkoop in omdat ik graag een ander project wil en diesel wil gaan rijden.
De jetta: - Februari compleet overgespoten in F&I paars - Airride gebasseerd op schroefset - Amerikaanse kentekenplaten (officieel op kenteken) - GT pakket rondom (logo's, spoiler, etc) - G60 lijsten + bumpers rondom - Amerikaanse spatborden (originele in kleur zijn er ook bij) - Amerikaans zacht dashboard - Recaro edition interieur (elektrish, helaas niet werkend) - Inpro smoke koplampen - OZ turbo velgen 15'' 8,5 en 9,5j (+ 1,5 graden camber) Motorish: - 2.0 16v abf motor golf 3 - 168.xxx dkm - Gechipt - Spagetti spruitstuk + catvervanger met originele GTI dempers - Reeds onderhouds beurt gehad Mijn vraagprijs is €5500, dit is een vraagprijs en een net bod is welkom. Kwa inruil zou ik opzoek zijn naar caddy/jetta/golf 1, golf 2(g60), golf / jetta 3 USA, BMW E30, of iets anders waardigs (of met bijbetaling) Verkoop heeft geen haast, auto mag weg moet niet staat ook niet in de weg (altijd binnen en word wekelijks gewassen/gepoetst) Voor intressen eventueel emailen(angel079@live.com) of pben voor mijn nummer. Alleen serieuze geintresseerde liefhebbers, geen testpiloten, handelaren of spotbieders. Vriendelijke groeten, kelly ![]() ![]() ![]()