![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Goedemorgen,
Ik heb me sinds vandaag hier aangemeld en heb gelijk een brandende vraag In mijn golf 1 heb ik samen met een vriend van me een g60 blok gehangen . Nou heb we de kabelboom aangepast en onder de kap zit alles goed aangesloten alleen bij de zekeringenkast komen we er niet helemaal uit. 1 van de problemen is De brandstofpomp doet t niet en als hij t doet blijft hij continu pompen. Heeft iemand ervaring hiermee? Misschien een schema van de zekeringenkast voor t ombouwen naar van gti naar g60 Alle info is welkom Alvast bedankt Michael |
#2
|
|||
|
|||
![]() Kijk eens hier:
www.gti-g60.nl |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik heb bij die van mij de g60 motor kabelboom geheel apart van de zekeringskast lopen. 2losse relais en de +en apart gezekerd.
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad johan das ook beste mk1 zekeringskast is gewoon kut lekker extern er omheen. Als wij dikke motor inbouwen in mk1 blijven we altijd van de zekeringskast af. Paar relais wat zekeringen en klaar ben je.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |