![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() laatst waren we er over bezig op de fb pagina van de rallye club ofzo ,
of dit wel of niet een echt VWMS rallye zou zijn .
|
|||
|
|||
![]() Wtf een rallye met jettafront. Zonde
|
|
||||
|
||||
![]() Kan het niet goed zien..maar er zit volgens mij geen kabelgeschakelde syncro bak in..En geen geplakte voorruit. Zal het wel een echte Rallye zijn?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Kan nooit een originele VWM Rallye zijn, anders is er wel erg veel aan geprutst...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk ik ook, zit vlgs mij ook geen vulopening in de c stijl om te tanken ![]() Zoals de echte wel hebben.....
|
||||
|
||||
![]() Cupspiegels, jettafront, 16v'tje kabelgeschakeld, er hebben al meerdere veerpootbruggen in gezeten, voorruit is niet origineel...
Klinkt als een hobbyhok voor veeeeel te veel geld ook al zou het van originele een rallye caros zijn..
|
||||
|
||||
![]() Geen originele Group A idd, mist teveel specifieke details
|
||||
|
||||
![]() Kan wel een Group n carosserie zijn, hij spreekt wel van een plaatdikte van 0.2.
Ook heeft de rolkooi volgens mij een Matter typeplaatje. Tevens heeft de carosserie geen chassisnummer. Ik geloof best dat het een VWM carroserie is, echter of het nu persé group a moet zijn betwijfel ik.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Group N is dan weer geen dunnblech. Ik denk dat het een serie-auto is met wat aangekochte VWMS delen.