![]() |
|
|||
|
|||
![]() In maart had ik op de A1 schade opgelopen vanwege een gat in het asfalt.
Zie ook: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8857 Nu loopt die zaak nog steeds met rijkswaterstaat, om de 2 weken moet ik er achteraan bellen wat de status is want niemand belt me gewoonweg terug. Vandaag weer een mailtje gestuurd dat ik 5 maand wel erg lang vind duren en werd net eens terug gebeld. Een meneer van het Expertise bureau vertelde me dat ze de zaak niet vertrouwen. Schokbreker zou er te doorgeroest uitzien voor een ruim jaar oud en de veren en schokbrekers zouden niet bij elkaar horen wat wel op de rekening staat. Hij zei me dus dat de schokbrekers van VW zouden zijn en de veren van Weitec want er was geen spanner nodig om te monteren (knap om te zien van een foto met losse schokbreker!) Toen kwam hij aan met het feit dat de schokbreker niet meer onder de auto was gemonteerd......... dit schoot mij na 5 maand echt in het verkeerde keel gat. Ik vroeg waarom het zo lang duurde allemaal en toen zei meneer: 'waarschijnlijk omdat we er een beetje een raar gevoel bij hebben....' Is toch niet normaal dit? dan bel je toch JUIST op? Daar had hij geen antwoord op, nu was het opeens de vakantietijd... gvd ik heb in juni ook gebeld en toen was er ook iemand in de maand mei de hele maand weggeweest... naja ik stond echt bijna met m'n bek vol tanden, wat een amateurs.. maar waarschijnlijk gaan ze me geen geld geven ben ik bang. tja hij ziet er ook niet nieuw uit.. maar goed ding heeft sinds het nieuwe setje ook buiten gestaan vanwegen ruimtegebrek... Iemand advies?!
|
|||
|
|||
![]() @!#$%^&*(@#$%^&* krijg net nog ff een mail:
Geachte heer Joosten, ik ben u net vergeten te melden dat ik de aankomende 2 weken met vakantie ben. ik zal daarna uw zaak met voorrang behandelen. Met vriendelijke groet, Michel Janssen Afdeling Techniek is toch ongelooflijk!!
|
||||
|
||||
![]() tja...ambtenaren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb hier echt geen woorden voor over! Het is idd dat die tent draait op de centen van de overheid maar anders was de inboedel al lang te koop aangeboden.
|
||||
|
||||
![]() Eerst maar eens langs gaan, bij geen goed overleg proberen uit te zoeken of het via de juridische weg kan. Vind het wel absurd. Hoe is het verder met de draadeinden heb je er al wat? Trouwens hoe is het nou met die duitse firma afgelopen? Greetz Airy @ Rickyrick
|
|||
|
|||
![]() thanks ;-) ja nou ze moeten me wel hebben de laatste tijd hoor!!
- Die duitse firma.. elke dag gebeld op het prive nummer, nu opeens antwoordapparaat dat ze met vakantie zijn!! Maandag maar weer proberen. - Draadeinden heb ik gecombineerd met gewone bouten, volgens mij zit het wel goed ;-) Zit ook aan juridische stappen te denken !
|
||||
|
||||
![]() Evengoed een goed weekend mazzzzzzzzzzeeeeeeeeeellllllll
|
||||
|
||||
![]() het is altijd een gelul met schade-experts.
net zolang blijven zuigen tot je accorrd gaat,NIET DOEN DUS!! bij ons in de scooterbranche is het komen en gaan van dit soort mensen. ze bepalen een dagwaarde die dus nooit evenredig is met een soortgelijke scooter en ook maar lopen zeuren over"dit krasje is volgens mij van een andere schuiver". dus gewoon elke dag bellen en zeuren hoe het ermee staat,dat geven wij ook als advies en helpt wel degelijk. en die gasten van 16jaar kunnen ook nog zeggen dat ze elke dag met openbaarvervoer moeten en dan is het geld binnen 1/2 weken binnen! succes en laat je niet gek maken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank je! ga ik doen! Dus gewoon soort manier van werken voor hun!
|
||||
|
||||
![]() helaas wel.
geld zolang mogelijk vasthouden net als de banken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Juist, en daarom moet je ook zeker rente vragen over het uit te keren bedrag, dat doen zij namelijk ook! Als je dat op de goeie manier doet krijg je het zeker!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke! goeie tip!