![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg zonde dit! Zo'n auto moet je toch redelijk origineel houden vind ik...
http://m.ebay.de/itm/271832637072?nav=SEARCH En dan ook nog de hoofdprijs durven vragen... Last edited by Roy16VG60 : 12-04-2015 at 10:14. Reason: Woordkeuze |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op dit moment is origineel de mode, maar voor 10 jaar terug keek niemand hier naar om en was hij niet geliefd. Er zijn veel Rallye's gemodificeerd in de tijd dat deze minder gewaardeerd was en is mede de reden dat er nog maar weinig originele exemplaren zijn over gebleven. 20 Jaar geleden heb ik zelf een Rallye gekocht voor alleen het Syncro systeem en heb de rest op laten knijpen omdat ik hem zo lelijk vond. Nu kan ik mij wel voor mijn hoofd slaan, maar dat was toen ![]() Deze zal ook al eerder zijn klaar gemaakt in een tijd dat de vleugeldeuren nog stoer was ![]() ![]() De vraagprijs is niet echt normaal en ik kan mij niet voorstellen dat er iemand zal zijn die dit er voor zou geven. Ik zou 10K al te vinden hier voor, maar wie ben ik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() En de m3 spiegels niet te vergeten
|
|
||||
|
||||
![]() Ach. Dit is gewoon iemand geweest die zijn auto gemaakt heeft zoals hij/zij die wilde hebben en waar die voor bedoeld is: Rijden en hard!
Prijs is idd aan de hoge kant maar dit is wat het de eigenaar waard is om hem weg te doen. Het is, net als altijd, aan de geïnteresseerde hoeveel hij ervoor wil geven. Niks anders. Op de deuren met spiegels na vind ik hem wel vet gemaakt ![]()
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 12-04-2015 at 10:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt Herm. Woordkeuze was inderdaad wat ongelukkig -> Aangepast. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Me too ![]()
|
|||
|
|||
![]() Op de deuren na valt het wel mee met deze auto toch? Behalve dat ie zwaar opgevoerd is dan.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als de deuren&spiegels weer origi zijn, dan is t alweer een puik karretje.
En de prijs... Tja, wat de gek ervoor geeft hè. Je weet nooit waar ie m uiteindelijk precies voor wil missen, als er een aanzienlijk lager, maar toch redelijk bedrag voor hem op de tafel ligt, zou ie zich ook wel kunnen bedenken. Je weet t nooit hè..
|
|||
|
|||
![]() Inderdaad gewone spiegels erop, deuren normaal laten scharnieren en knallen. Vind de rest wel bij een Rallye passen. Behalve de prijs...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou het luchtfilter wel groot genoeg zijn?
|