![]() |
|
|||
|
|||
![]() VW Corrado VR6 ('92) oliedruk en temp (?) sensoren:
Er lekt wat olie langs 1 v/d olie sensoren voorzijde VR6 blok, als je ervoor staat de linkse (zitten er 2 naast elkaar). Op de linker zit een gele draad op (de ander is groenig? was lastig te zien in het donker), volgens mij zijn deze 2 sensoren sowieso niet zo heel duur dus vervang ze gewoon beiden dan. Welke bestel-/onderdeelnummers hebben die, weet iemand dat zo toevallig? Zag bij Febi dat er 4 verschillende in het systeem zaten (kleur: blauw/zwart/grijs/wit, verschil zit 'm in max. druk), Facet had er 2 (blauw & zwart) en Meyle had er 3 (blauw, zwart, wit). Dus op kenteken kwam ik niet direct tot simpel/eenduidig de correcte ;-p Zou graag de goede bestellen dus hopelijk weet iemand de correcte nummers? |
|
||||
|
||||
![]() Als je je ETKA regelt dan kun je het allemaal zelf uitzoeken en heb je alles wat je maar wilt weten bij de hand.
Zou deze ook zeker origineel bestellen en geen imitatie. Denk ook aan de alu / koper ringen die je het beste meteen mee kunt vervangen.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook orgineel bestellen. Etka is tegenwoordig overal online.
Facet vind ik goedkope Italiaanse brol.
|
|||
|
|||
![]() Het lijkt te zijn:
068 919 081 D (linker; zwart?) '1.4BAR' 028 919 081 H (rechter; blauw?) '0,25BAR' |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er ook al 1 lek gehad
![]() |