![]() |
|
||||
|
||||
![]() even voorstellen, ik ben Dick en dit is mijn GTO Scirocco uit 1981...ben al een tijdje op dit forum, maar ben meer actief op het VWforum :o
De laatste tijd merk ik echter dat als ik voor wat meer technische aspecten op het gebied van VW hier meer kans heb op een goed en bruikbaar antwoord, daarom lijkt het me netjes me even hier aan te geven wie ik nu ben ![]() Mijn VW: ![]() ![]() ![]() zoals gezegd, een GT uit 1981, geheel met een rieger GTO pakkket...heb nog veel plannen voor de wagen, en ik ben nu van start gegaan met het interieur, ik post hier binnenkort wel wat info over! Het blok is een DX van een passat, met lekkernijen zoals 290 nokkenas, koppen gepolijst, verlicht vliegwiel en 45 webers, etc. Voor vragen hoor ik het wel :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Welkom, en je auto ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
![]() welkom! mooie rocco hoor!
|
||||
|
||||
![]() echt een super mooie uitbouw!
Meer foto`s van onder de kap en interieur? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom
welke maat zijn de velgen??
|
||||
|
||||
![]() Vet ding man
welkom |
|
||||
|
||||
![]() welkom..... :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() MOOI!
En welkom. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eh, je hebt de auto wel bij je naam uitgezocht... ![]() Welkom!
|
||||
|
||||
![]() @ froggy
de maat voor is 8j ET 25, de maat achter 11j ET -61 @zestienkleppen ...nog niet eens bij nagedacht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() echt super! ik ben echt gek op zulke rocco's. stuurtje is wel errug fout trouwens... maar hij kan het wel hebben
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding, heb m gezien op de Heiloo meet ik was met mn vriendin mee in de golf 1.
En over VW-forum, ik kom daar ook steeds minder al die broekies die daar zitten en geen enkel respect hebben voor jou en anderen terwijl ze net zijn aangemeld.....
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
De rocco ziet er mooi uit! ff voor de keverfreaks: Ook foto's van de kevert? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ sponzer
fotos van de kever heb ik niet digitaal....zou ik dus even moeten inscannen denk ik dan....ze komen er zeker op te staan! @black devil die blauwe golf op die bbssen zeker dan....? Tsja, ik vind het vwforum best wel gezellig, maar zoals gezegd moet je voor echte nuttige antwoorden vaak toch hier zijn...maar heb nix tegen het vwforum hoor ![]() @ de rest thnx voor de gave reacties |
|
||||
|
||||
![]() zoow das nog eens een dicke bak!
![]() ik begin hier ook wat meer rond te hangen dan op het vwforum.. hier toch wat meer liefhebbers voor oude vw's en dikke wielen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoo das een nette auto! Mooi man
![]() ![]() Gr. Rutger
|
||||
|
||||
![]() Welkom :P En nice car...
![]()