![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.vw-speed.de/port/modules...l&cat=6&de=5239
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool, interieur is net overdone... maar verder leuk, zelfs op die hoogte en wieltjes... Maar goed, vertel eens Ries... is dit zo gemaakt door oettinger? what about de motor? het zegt me allemaal weinig, maar ben nieuwsgierig... :p
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() motortje is leuk maar het interieur is er nogal beun ingeparkert....zal wel stoeâh zijn oid.
|
||||
|
||||
![]() nou................is apart.....................maar erg jaren 80 dat interieur.........
|
|
||||
|
||||
![]() vet interieur..
maar dit is echt lelijk gedaan...schroefjes zitten lelijk in het zicht: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het idee op zich is best goed! heb er ook wel eens aan zitten denken. afwerking is idd wat minder...
|
||||
|
||||
![]() Van buiten erg puike wagen...
Interieur zwijg ik over als t graf... |
|
||||
|
||||
![]() Heeft deze ook zon opklapbare achterkant waar een 6 cilinder Porsche motor in ligt?
![]()
|
||||
|
||||
![]() gewoon vette stoelen en bank, en de rest moet ff overnieuw gedaan worden...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 15-09-2005 at 08:46. Reason: hele lelijke typefout :p |
|
|||
|
|||
![]() UUUUUUUUUUBER!!!!!!!!!!!
Vet, Dik, Mooi, Retro, Af, Niks meer aan doen, zo uit de 80er jaren, Wow, te duur voor me....Klote. ![]()
|
||||
|
||||
![]() vind het ook een super golf !
maar idd de afwerking binnen mot wel ff overnieuw gedaan worden !
|
||||
|
||||
![]() Wat een kampmobiel van binnen zeg
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja oke dat ben ik wel met je eens, maar probeer maar eens een Golf uit de jaren 80 te vinden die helemaal in originele staat is en ook nog een die een keer door een tuner is aangepakt en goed is overgebleven! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die zijn inderdaad erg schaars.. maar mooiere als deze staat er weleens op ebay.de
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sbarro golfjes zijn in opdracht gemaakt...en heb ik nog nooit op ebay gezien en ik kijk heeeeeel veel ebay... zijn maar een paar van gemaakt met wat bij mij bekent was een oettinger 16s, dus 1.6 16v..waarschijnlijk is de motor eens vervangen want de oettinger 2000e kwam pas in 1987 op basis van de KR...
![]() en mooier als deze...show me... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stoeltjes zijn wel super, effe van buiten restylen, bedoel het motto is zo laag mogelijk, valt veel van te maken natuurlijk. Vind de schroefjes ook niet zo en hout ook weg laten zou wel een mooi projektje zijn