![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zal mezelf nog eens voorstellen..
Mijn naam is Jalke, ben monteur, woonachtig in Apeldoorn. Heb voor deze een andere Bora gehad, 2.0 benzine, nu 316.000 gelopen, en te koop ![]() Heb al een eerder topic, maar daar is weinig aan bijgehouden, dus het idee van dit topic is om daarin m'n leven te gaan beteren.. ![]() Na al een tijdje opzoek te zijn naar een Bora Variant heb ik er in oktober eindelijk een gevonden ![]() Zilvergrijs, 1.9 115pk Tdi, Zwart sport interieur, SE-teller, Verlichte Luchtroosters, R32 dashboard, Climatronic, Cruisecontrol.. een kleine opsomming van de auto. foto's geven een beter beeld, dus bij deze zal ik enkele foto's uploaden. Wishlist: Koppeling en Vliegwiel vervangen (Done) Airride van mn "oude" Bora overzetten, Chippen Ruiten blinderen, Sideskirts spuiten en monteren, Us-lijst spuiten en monteren, Grill in kleur spuiten, Lederen interieur, M'n 19" Zomerset klaarmaken en na de winter monteren, Grote rechterspiegel monteren, Spoilertje op de achterklep, Zwarte logo's rondom. ![]() ![]() Op de aanhanger voor de reis van Assen naar Apeldoorn. ![]() Tijdelijk op m'n 18" mkV r32 wielen. ![]() Nieuwe koppeling & vliegwiel gemonteerd ![]() In de schuur, laatste dingen klaarmaken ![]() ![]() Afgelopen weekend de 2200 km aangetikt sinds ik haar in bezit heb, 2e keer naar Duitsland geweest. rijd heerlijk! nog 2 foto's van m'n "oude" Bora: ![]() ![]()