![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik sloop vandaag een mk2 gti van 1987 heb meerdere onderdelen voor de verkoop
heldere achterlichten 50 euro verkocht remus uitlaat,dubbele pijp, met een klein scheurtje 50 euro startmotor 30 euro dynamo in zeer goede staat 50 euro verkocht powerrohr 20 euro compleet dashboard met alle schakelaars en onderbakken en tunnel, 50 euro complete gti motor,met koeler en kabelboom,en injectie enz. voor 150 euro motorkap lichtgrijs,zonder deuken 15 euro achterklep met gti rand,ook lichtgrijs 20 euro digitale teller met toebehoren 150 euro gti gril met rode rand en dubbele koplampen,inclusief lampen 30 euro verkocht bij belangstelling of vragen,liever reageren op d.hoopen@chello.nl Last edited by golfpowerrrr : 04-10-2005 at 17:21. |
|
||||
|
||||
![]() Waar kommie weg?
|
|||
|
|||
![]() 3 of 5 deurs?
en waar komp oe weg dan?
|
|||
|
|||
![]() ik kom uit neede,de golf is een 3 deurs,maar de deuren zijn beschadigd.en het zijn ouwe type deuren.
|
|
||||
|
||||
![]() Wat is de kleurcode?
|
|
|||
|
|||
![]() kleurcode weet ik zo niet
maar als je belang hebt,moet je je nummer maar even mailen.dan bel ik je wel even op |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook nog wat van deurpanelen? Zo ja, welke kleur..
|
|||
|
|||
![]() de deurpanelen zijn nog wel goed,alleen de bakken voor je rommel enzo niet meer.de kleur van de deurpanelen is grijs.als je ze wilt hebben,moet je wel snel zijn met reageren,want morgen of overmorgen gaat de auto na de sloop.bij serieus belang,kun je het beste reageren op d.hoopen@chello.nl
laat dan je nummer achter en dan bel ik je op.die mail check ik meerdere keren per dag. |