![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Nu zat ik in de auto gister en bedacht ik me ineens dat me kenteken niet klopt met het jaartal...mijn huidige kenteken begint met RH-CC-LL zat ik door mijn papieren te snuffelen en vond ik mijn onderhoudsboekje....
daarin staat: afleveringsdatum: 13-05-85 een hoop blabla Deze auto met Kenteken: NF-03-ZH dus....mijn auto is opnieuw op kenteken gezet (niet ingevoerd dus) maar waarom?....totall los geweest? wie o wie kan mij een een duwtje in de richting geven. Last edited by ForumFreak : 20-08-2004 at 10:34. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Kentekenbewijs kwijt of gestolen geweest?
__________________
WWW.MIVW.NL |
#3
|
||||
|
||||
![]() Hoe zou ik dat uit kunnen zoeken...alleen via de toen huidige eigenaar? of kan dat anders
|
#4
|
||||
|
||||
![]() ik zou ook graag dat oude kenteken terug willen...op de papieren staat hier trouwens niks over. en als bouwjaar en uitgifte datum staat beide 1985.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
RDW???????
__________________
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! |
#6
|
||||
|
||||
![]() Misschien is de auto wel ge-exporteerd geweest en daarna weer geimporteerd?? Daar al eens over nagedacht??
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee dat lijkt me niet...aangezien hij ook gewoon in onderhoud is gebleven van 1985 tot/met 1992 bij de VW Dealer hier in Den Bosch waar hij ook orgineel is verkocht. Ik denk zelf totall los o...waarom? omdat ik vorig jaar ontdekte dat de rechter wiel kast achter Helemaal...maar dan ook helemaal rot was. Er zaten 4 gaten in die varieerde van een grote van 3 bij 3 cm to een gat waar je met je arm doorheen kan. Maar hoe kom ik hier achter...? rdw? Balletje is aan het rollen gekomen omdat de VW dealer ze mijn kenteken niet kon vinden in de database toen ik er een onderdeel voor wilde hebben en ze zeiden dat hij ingevoerd moest zijn. of kenteken bewijs kwijt. ik was zelf bang dat de auto gestolen was..maar een gestolen auto in onderhoud houden bij de vw dealer? leek me een beetje raar. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Als de wagen *officieel* nieuw op kenteken is gezet, word ook de database waarin de bijbehorende gegevens staan opgeslagen bijgewerkt..
Gebeurt ook met import auto's, zoals bekend komt mijn Golfie oorspronkelijk uit Zweden, maar kan gewoon worden gevonden aan de hand van het kenteken wat ten tijde van de import (1993) is afgegeven.. Kan zijn dat de database niet is aangepast dus ... |
#9
|
||||
|
||||
![]() een vriend van me heeft een golf gti uit 1987 en is een orginele nederlander maar heeft een kenteken uit 2000 geloof ik...
de auto is hiervoor grijs geweest maar overal waar we zijn nieuwe kenteken opgeven is het nergens bekend ook niet bij de vw waar hij zelf werk... en als we zijn oude grijze kenteken geven knalt alles er zo uit... ik zou als ik jou was eens bij de rdw navraag doen hierover misschien dat zij je meer kunnen vertellen... kunnen ze ook op ziin schadeverleden pas kijken als die er tenminste is natuurlijk... |
#10
|
||||
|
||||
![]() misschien dat ik dan beter onderdelen kan opvragen onder het oude kenteken bewijs..maar ik wil wel graag weten hoe het zit nu ik dit weet zal dit altijd in me hoofd blijven zitten.
|
#11
|
||||
|
||||
![]() ja dat zou ik ook willen weten ja...
effe navraag doen bij de rdw misschien dat zij iets voor je kunnen doen ofzo... |
#12
|
||||
|
||||
![]() Henk je kunt de RDW gewoon een mailtje sturen, Meestal zijn ze best behulpzaam. Leg gewoon uit waar je mee zit en je hoort vanzelf van ze
__________________
Passat B1 LS Passat B8 Businessline R |
#13
|
||||
|
||||
![]() een aantal jaren terug kreeg je bij een schade waar het kenteken werd ingevorderd een nieuw kentekennummer als je de auto weer bij de rdw had laten keuren.
bij export en later weer herimport krijg je gewoon je oude nummer terug. dus geen nieuw nummer. :o |
#14
|
||||
|
||||
![]() ik weet niet zo 1,2,3 of je dat originele 85-er nummer weer terug kunt krijgen ipv rh-cc-ll
zal t tjekke |
#15
|
||||
|
||||
![]() @ marco: Ik heb de rdw idd al ff gemaild
@hajee: Laat het me aub even weten |
#16
|
||||
|
||||
![]() Je kunt je onderdelen beter op Chassisnr. bestellen. Dat ga je altijd goed.
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oftewel hij was zijn papieren kwijtgeraakt... |
#18
|
||||
|
||||
![]() RDW
Als je geluk hebt,.. kan je nu al je originele kenteken terug krijgen.. als je pech hebt pas als ie bijv de oldtimer status heeft bereikt.. De oudste (mij bekende) polo 1 van Nederland (1975) heeft ook een 'te nieuw' kenteken: Is ooit in beslag genomen geweest door de bank... Die heeft nieuw kenteken aangevraagd. Oude kenteken KAN er terug op (verzoek indienen bla bla), maar de huidige eigenaar vind het wel prima zo. Heb ie nog eens wat leuks te lullen..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#19
|
||||
|
||||
![]() en hoe dien ik zo`n verzoek in...ik zou het natuurlijk echt gruwlijk vinden als ik die terug kan krijgen..
|
#20
|
||||
|
||||
![]() Naast je toetsenbord, staat er ergens een telefoon..
0900-0739 das t nummer van de RDW of 0598 393 330 (das t nummer voor als je 1) geen 10ct per minuut wilt betalen of 2) je vanuit het buitenland belt) Ik wil ook wel voor je bellen, maar dan heb je de info weer 'via via' verkregen en zijn er geen rechten aan te ontlenen etc etc...
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|