![]() |
|
||||
|
||||
![]() AANGEBODEN:
- BBS RM 012 (tweedelig) - 15 inch, 4x100, et33 - 4x6,5j (maar naar wens te verbreden door het plaatsen van bredere ringen) moeten nieuwe boutjes in (zie foto) - eventueel met 120 nieuwe roestvrij stalen boutjes (prima te polijsten) tegen meerprijs. - gepolijste randen in goede staat (moeten even gepoetst worden: op de foto is de rand gepoetst in +/- 2 minuten, tussen de boutjes heb ik nog niet gedaan) - alle 4 zijn recht (eentje is opnieuw gericht) - harten in goede staat - alle 4 naafkappen aanwezig en in goede staat. - zonder banden Prijs 350 euro in de huidige staat (hebben wat aandacht van een liefhebber nodig) voor vragen of andere foto's (geef even duidelijk aan watvoor foto's je wilt), mail me even op sanderfennema@hotmail.com. De velgen liggen in Leeuwarden. ps. eventuele inruil is in overleg mogelijk: cult-velg of breed staal, doe maar een voorstel even wat plaatjes bij het praatje: (de velgen zijn er misschien wat beroerd uit op de foto, maar dit komt door de resolutie van de foto, betere foto's via mail beschikbaar. Ik ben even met een natte doek tussen 2 boutjes (bovenin) door gegaan, zodat je kunt zien dat je het vuil zo weg kunt poetsen) ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn al gereserveerd tot zondag
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ontvang net een sms van de koper, die eerder al toezei dat de velgen verkocht waren, dat de koop niet doorgaat, heeft elders een ander setje gekocht.
KORT SAMENGEVAT: DE VELGEN ZIJN ER DUS NOG! ik reserveer dus niet weer, wie het eerst komt die het eerst maalt! Last edited by Freak : 18-11-2005 at 10:10. |
|
|||
|
|||
![]() wees blij dat ik het even meld het zijn mooie wielen daar hoor je mij niet over ze zijn het waard maar kan me geld maar 1 keer uit geven dus
zet je al je smsjes hier neer dan zielig Last edited by frankvr6 : 18-11-2005 at 09:31. |
|
||||
|
||||
![]() precies, je kunt je geld maar 1x uit geven. je hebt toch op vwforum duidelijk toegezegd dat de velgen verkocht waren, dit kan iedereen zien. dan mag ik er toch van uitgaan dat ze verkocht zijn? een aanbetaling is toch noodzakelijk blijkt wel... no hard feelings, alleen heb ik er wel weer van geleerd...
ps. heb de sms op je verzoek even verwijderd |
|
||||
|
||||
![]() je hebt PB
|
|
||||
|
||||
![]() pb'tje terug
![]() |
|
||||
|
||||
![]() UP nog steeds te koop!
|
|
||||
|
||||
![]() even onder de aandacht, ook ruil aanbieden.
|
|
||||
|
||||
![]() of tegen een aannemelijk bod
|
|
|||
|
|||
![]() tegen wat wil je ruilen dan ?
|
||||
|
||||
![]() doe maar een voorstel, 13 inch verbreed staal, ats, wat heb je in te ruilen dan? liefst inruil t.w.v. max 200 euro.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een setje borbet velgen met banden.
Het zijn 16 inch velgen met 2 goede banden en 2 redelijke banden. Steek 4x100. Bandenmaat 215-40.
Last edited by fire and ice vr6 : 21-11-2005 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() hmmm heb nog wel een setje mattig sportstahl 14x6 met hele goede winterbanden..
|
||||
|
||||
![]() @fire and ice vr6. sorry 16 borbet is niet echt iets voor mij.
@richard. mattig ssf is op zich wel gaaf maar dan brede 13 inchers. deze zijn eigenlijk wat te smal en 14 inch (zie je niet zoveel dacht ik?). ff offtopic-hobbel jij nu in dietwo-tone polo? mijn vriendin probeert me steeds je lupo te laten zien maar ik tref steeds een two-tone polo met sportschool sticker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nope.. jij gaat steeds rechtsaf.. je moet linksaf..dus skoaterwald inrijden dan de eerste rechts...over de brug staat ie 9 van de 10 keer aan de linker kant.. nu dus met ssf eronder en iets omhoog geschroeft voor iets meer comfort want vrouwlief is net bevallen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() oow ghehe ja dan zoek ik verkeerd, de moeder van mn vriendin woont in 1 van die zwanewoningen (alleen dan die zonder zwanen), vandaar dat ik vaak in de buurt ben. erg jammer dat je die rsl niet meer hebt richard, want dan waren we er zeker wel uitgekomen, was wel ongeveer waarik naar zoek!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow dat was ff tussentijdse handel..zoek je zoiets? kom t wel vaker tegen...
|
||||
|
||||
![]() nah kijk, zoeken is een groot woord, maar heb altijd mn oogjes open. als ik een leuk setje cult 13 inch tegenkom (zoals je rsl) tegen een betaalbare prijs (of ruil) ben ik in principe wel geinteresseerd. komen dan onder de jetta 1 (ex van tommy, ook uit hveen). dus ats classic, rsl, smoor (!), schmidt mx, breed 13 inch staal, etc. Staat is niet echt belangrijk mits recht en herstelbaar.
|
|
|||
|
|||
![]() wat vind je van een setje 13 inch staal verbreed naar 8j en 9,5j