![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
Met het vochtige weer van de laatste tijd kwam er condens op mn achterse ramen en kwam ik afdruk tegen van een oude sticker "vwdevilsquad" wat the fuck is dat ![]() kan weinig vinden over dit. iemand anders misschien?? mark |
|
||||
|
||||
![]() haha ja dat is/was een klein vrienden clubje hier in de buurt van zon 12 auto's
zaten caddy's en corrado's in toen der tijd |
|
||||
|
||||
![]() denk dat de club er niet meer is wel jammer ze hadden ook een website.
maar die bestaat nu niet meer |
|
||||
|
||||
![]() even de lijmresten verwijderen met stciker verwijderaar en je bent er vanaf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat voorn auto'tje rij je nu dan? in dat club'ie reden ook ankele golfies 1 en een knappe caddy... |
|
|||
|
|||
![]() ik rij idd een golf 1 nu. donkergroen metallic. er zaten cabrio velgjes onder en met supersprint eronder.
m |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat je die auto kocht deed hij het toen???
is het die met een 16v motor er in?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik foto's van gezien volgens mij...Ik had een foto van die auto met de weerspiegeling in een plas water. Had ik van René, misschien dat hij hem nog heeft.... ![]()
|
|||
|
|||
![]() hmmm nee er zit geen 16v in. misschien ingezeten maar lijkt me stug.
pica ![]() m |
|
||||
|
||||
![]() netjesssssss
|
|
||||
|
||||
![]() mooi bakkie
|
||||
|
||||
![]() Leuke Golf1
![]() Beter haal je de booskijker eraf dan zie je het veel mooiere rode biesje eronder (of hebben ze die eraf gehaald ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() booskijker is er al af. en ja het rode biesje is ook weg. Ben nu op zoek naar een enkellamps grill. de dubbel lamps is achteraf ingebouwd met relais.
m |