![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.vwtuningcondroz.com/ciney/2004/affichevwtc2004def1024.jpg |
|
||||
|
||||
![]() Staat al een aantal jaren op mijn to-visit lijstje, schjint toch wel errug leuk daar te zijn. Is met 1/4-mijl sprints toch?
|
||||
|
||||
![]() Internationale meeting en geen engels op de website ?
dan laat maar ........ :? |
|
||||
|
||||
![]() Dan doe je het hier toch wel voor:
|
||||
|
||||
![]() Als ik dat wil zien ga ik wel naar een hoerentent
|
||||
|
||||
![]() hahahahahahaha en neuken in 't frans ? vette pech dan hehehehe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik mis de gele oortags ...
Als je er zoals die rechtse sjaggie op een podium moet gaan staan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is mijn persoonlijke mening,
Op "vw forum " werden we benaderd door een fransman om op Ciney te komen staan,heel officieel allemaal en speciaal voor ons,JaJa Afijn wij toch maar ernaartoe ,2,5 uur in de rij gestaan en eenmaal aangekomen bij de kassa,20 euro aub!!!!!!! ik zeg "kan je bek niet verder open!" Ik moest meteen aan onze medelanders denken die 10 euro voor lelystad al veel vonden,maar wat moet je na 4 uur rijden? juist ja gewoon betalen. Eenmaal op het terein aangekomen,helemaal vol en nergens een plekje . De auto's achter ons konden wel effe betalen en werden vervolgens direkt buiten gezet want er was geen parkeer plek meer???? Wij naar onze vrolijke fransman opzoek want hij had wat geregeld. "wie wat mivw? nooit van gehoord,sorry ik moet weer verder ajussss" Ik ga dus niet meer ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ciney suckt,
echt 2f2f stijl, véél te druk, té duur voor wat tupperware te zien, .... niet aan ons besteed. |
|
||||
|
||||
![]() da's dan dus duidelijk .
|
|
||||
|
||||
![]() ben er nooit geweest en als ik het zo hoor ga ik niet ook. Jammer voor ze.