![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik moet woensdag 2 nov met mijn bus om 5 uur ochtends bij de gevangenis van scheveningen komen om vervolgens naar de waalsdorpervlakte te rijden.
dit voor het progamma andere tijden. wel leuk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool, altijd leuk, ben zelf een keer met m'n auto op het 8 uur journaal geweest..... maar dat had een andere reden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan wordt ik gelijke nieuwschierig, WELKE REDEN???? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja vind ik ook, VERTEL!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als gevangenisbus ofwa? ![]() maar das wel gaaf! wat moet ik me bij dat programma voorstellen? ![]() en nou ben ik ook benieuwd digitale bob
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ze hadden een mat grijze bus nodig die had de politie toen ik denk een soort docu ofzo.
|
||||
|
||||
![]() is een goed programma, elke week een andere docu over een nieuwsfeit van vroegha
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lekkah ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een politiebus met roze velgen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ehhhhhhhhhh Dan haal je 2 bussen door elkaar ![]() Das de bus van Mark (ska58) hier op het forum !
|
||||
|
||||
![]() Nou weten we nog steeds niet waarom digitale bob op het journaal is geweest!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit was de originele vraag zoals ie in m'n mailbox verscheen:
Voor een aflevering van het geschiedenisprogramma Andere Tijden van de NPS zijn wij op zoek naar een legergroen danwel matgrijs spijlbusje uit de jaren vijftig waar de marechaussee vroeger transporten (o.a van gevangenen) mee verzorgde. Het busje zouden wij op woensdagmorgen 2 oktober willen gebruiken bij opnames. Het gaat dan om een ritje bij zonsopgang van de gevangenis in Scheveningen naar de Waalsdorpervlakte. Ik zou het erg op prijs stellen als u onder de leden van uw club zou willen informeren of iemand een dergelijk spijlbusje bezit. Alvast hartelijk dank Met vriendelijke groet, Jordi Vermeulen Andere Tijden NPS/VPRO Laat je nog weten waneer 't uitgezonden wordt? 't kan natuurlijk ook leuke foto's opleveren. Last edited by vwspijlbus : 27-10-2005 at 10:56. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk man laat maar horen wanneer het op TV komt
Gr. michiel
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had jij liever gewilt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik? Nee hoor dit mag jij gerust doen hoor. ![]() Ik woon ruim 200 km rijden van Scheveningen af. Om daar om 05:00 's morgens te staan voor (30 minuten ofzo) opnamen staat dus niet bovenaan m'n wenstlijstje. Mijn bus heeft overigens niet eens de kleur / uitvoering die gewenst wordt door de NPS. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Te laat ![]() ![]() Leuk!!! Wel een beetje vroeg idd... ![]()