![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie kan mij meer vertellen over Ronal Turbo velgen. Ik heb iets gelezen van phase I en phase II maar iemand die mij het verschil kan vertellen? mijn setje heeft 'ronal' en 'turbo' in de velg gestanst. is dat phase I of II? iemand een idee wat de waarde is van een dergelijk setje? 15inch, 4x100, et33, 7j. zijn de naafkapjes hier nog voor te bestellen? ik hoor graag wat meer info. alvast bedankt!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De velgen zijn nog nieuw te bestellen hoorde ik laatst. Dus dan neem ik aan dat die kapjes ook nog wel te krijgen zijn. Laatst was hier ook een topic over. ff de zoekfunctie gebruiken dan kom je hem waarschijnlijk wel tegen.
|
|||
|
|||
![]() simsalabim..... http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=ronal+turbo
|
||||
|
||||
![]() De naafkapjes voor phase I en II zijn wel anders volgens mij...
|
|
||||
|
||||
![]() wat is nou dan het verschil tussen phase I en phase II want je ziet ze ook zonder letters, maar dat is er bij mijn setje dus niet uit te halen omdat het er in is gestanst. naafkapjes zal inderdaad het grootste probleem niet zijn... heb ik phase I of II?
|
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt volgens mij Phase II Ronals. Ik dacht dat die Phase I geen Ronal Turbo gestanst heeft staan.
Wil je ze verkopen dan ?? (omdat je naar de prijs vraagt ?) Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Phase 1 (van dit topic): Phase 2: |
|
||||
|
||||
![]() En welke "Phase" is het dan zonder die letters ?????????
Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() jups heb ik dus phase I
@LRR, tegen een goede prijs is alles te koop, maar waar zie je mij vragen om een vraagprijs, dacht dat ik dat niet had gedaan? kan iemand een EERLIJKE (niet voor zichzelf gunstige :P) prijsindicatie geven? nieuw gespoten, strak, minimale stoeprandschade? als ik het goed zie is die phase 2 niet gestanst maar erop gespoten? hier zou je dus de letters af kunnen schuren. |
|
||||
|
||||
![]() zonder banden en in nette staat zonder schade zal ik ze op een euro of 500 zetten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ENTSCHULDIGUNG...............Je vroeg om de waarde inderdaad.......ff fout geformuleerd van mijn kant, sorry !!!! Maar ik was in de veronderstelling (omdat je naar de waarde vroeg) dat je ze in de Bingo wou gooien ???? Zou dat het geval zijn, dan zou ik misschien interesse hebben mits de prijs enigzins binnen mijn budget ligt. Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat het Phase 1 zijn, en dan opgevuld ofzo? |
|
||||
|
||||
![]() @LRR laten we afspreken dat ALS ze in de bingo gaan jij de eerste bent die ik het laat weten, deal? prijsindicatie zal ergens rond het hierboven gemelde zitten dan denk ik.
ps. ik bedoelde het trouwens niet lullig van de vraagprijs, mocht het zo overkomen, entschuldigung van mijn kant daarvoor. @Arnus71 ik vind het alleen vreemd dat je ze ook gepolijst ziet, zonder letters, dan kan het dus niet opgevuld zijn. er uit schuren is ook geen optie, aangezien het er redelijk diep in zit gedrukt. over de hele lengte van de velg afdraaien, zou kunnen, maar ik denk nu waarschijnlijk te moeilijk. |
|
||||
|
||||
![]() WELKE KLEUR ZAL IK DE RONALS MAKEN????
zwart hart (mat of glanzend) met gepolijste rand? of gewoon zilver met donker om de tekst (zoals origineel)? andere ideeen? ik hoor het graag!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat waar het schrift zat mogelijk is opgevuld (met aluminium?) en vervolgens gepolijst: ![]() Ik zou het verder ook niet weten! Vind ze met schrijf mooier eigenlijk. Ik zou voor zilver hart (met ook het schrijft zilver gespoten) en de rand gepolijst gaan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien heeft phase II wel erop gespoten? weet het niet eigenlijk. helemaal zilver met gepolijste rand is inderdaad ook wel gaaf. iemand nog andere opties? hart polijsten is helaas geen optie...
|
|
||||
|
||||
![]() Bij Phase 1 en 2 zijn die woorden "turbo" en "ronal" erin gefreest..
Veel Phase 1 zie je zonder letters,die velgen zijn dan een paar mm afgedraait aan de buiten kant... Ik zou ze helemaal opnieuw polijsten of laten afdraaien..........en niet spuiten oid... |
|
||||
|
||||
![]() heel de buitenkant afgedraaid joh? meen je dat nou? kan iemand mij vertellen hoe duur afdraaien is? rand of de hele velg? iemand een idee wat goeie lak is?
|
|
||||
|
||||
![]() iemand hier nog info over of kleurvoorstellen?
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zijn ook phase 1 turbo's geleverd zonder tekst. Maar 100% zeker ben ik er niet van. Afdraaien van de phase 1 velgen is ook mogelijk. reken op zo'n €65,00 per velg.
|