![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ik heb hier een setje 16 inch Borbet T velgen liggen.
2x 7,5 j ET 35 en 2x 9 j ET 30. Ze zijn voor de verkoop, Maar weet niet wat ik zal doen, A, rand gepolijst hart gespoten in glanzend zwart. B, rand gepolijst hart gespoten in kleur van auto. C, alles helemaal gepolijst, rand en hart en evt. de binnenkant WAT GAAT HET WORDEN ????????? GROETEN,
|
||||
|
||||
![]() Nou de randen worden dus hoogglans gepolijst en de rest van de velg en de spaken word glanzend zwart.
Vraagprijs 700 euro !!!!!!!! Incl, platte ventielen, orginele Borbet dopjes/ of evt een kegel/ glimmende dop en bescherm hoezen voor de winter. Velgen zijn 100% recht en verkeren in nieuw staat als ze klaar zijn. Groeten Joossie
Last edited by joossie : 05-07-2005 at 20:33. |
|
||||
|
||||
![]() Zal de komende dagen jullie met foto's op de hoogte houden hoe het word.
|
||||
|
||||
![]() Hee wat is hier gebeurd.......?
Alle berichten weggehaald? Waarom? Kan iemand dat uitleggen.........
|
|||
|
|||
![]() misschien waren het off topic berichten?
|
||||
|
||||
![]() als het goed is heb je pb gehad... (not...)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja, sorry, dat was ik, vergeten bericht te geven, maar ik heb idd alle off-topic berichten verwijderd
|
|
||||
|
||||
![]() nog wat off-topic verwijderd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() al foto's joosie??
|
|
||||
|
||||
![]() Hier ff een paar foto's van hoe de gepolijste rand er uit ziet.
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er goed uit arjan !
|
||||
|
||||
![]() Zwart hart en orginele centrum dopjes...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kwijl kwijl kwijl. Schitterend!!!!!!!1
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er goed uit arjan !!
|
||||
|
||||
![]() Vraagprijs 700 euro !!!!!!!!
Incl, platte ventielen, orginele Borbet dopjes/ of evt een kegel/ glimmende dop en bescherm hoezen voor de winter. Velgen zijn 100% recht en verkeren in nieuw staat als ze klaar zijn.
|
||||
|
||||
![]() Zal morgen een achter velg klaar maken......... die heeft echt een dikke rand kijken hoe dat word....
|
||||
|
||||
![]() super man !!!
echt vet goeie keus ook dat zwarte hart!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() wow!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil voorstellen dit topic te sluiten voordat de foto's van de 9J komen. Dit doet mijn koopdrift aanwakkeren.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat was de steek ook alweer?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |