![]() |
|
|||
|
|||
![]() Golf 1 LX uit 1983
Model: Golf Type: LX Bouwjaar: 1983 Motor: 1.1 Gewicht: 750kg (Minimale wegenbelasting, goedkoop!!!) APK: Maart 2006 Verzekering: Youngtimer verzekering (Goedkoop!!!!) Vervangen in Maart (APK): Remschijven Remblokken Lampjes in dashbaoard Bij APK geen adviespunten, rapport aanwezig. Achterbanden zo goed als nieuw op 14" velg (185'ers) Achterbanden naar voor gegaan (175'ers) Radio-cassete speler Vorige week begon de auto te 'brommen' tijdens het rijden. Dit komt door de wiellagers aan de rechter voorzijde die waarschijnlijk moeten worden vervangen. De schokbreker aan de linker voorzijde is slechter waardoor de linker voorband schuin aan het afslijten is. Maar dit is voor de klusser een fluitje van een cent. Wat ik wel vervangen heb is gasveer (achterklep), ruitenwisserblad, luchtfilter en einddemper!!!!! Minpuntjes: lak is op een aantal plaatsen niet mooi meer en de deuren hebben roest (een bekende golf 1 plek). Wielkasten en de schermen in goede staat. Optisch niet de mooiste maar hij loopt wel heel erg mooi!! Prijs: 450 euro Last edited by Bug-fever : 21-09-2005 at 16:23. |
|
||||
|
||||
![]() Andere 2 gesloten als je het niet erg vindt
1 keer is wel genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kleur? 2 of 4 deurs? Foto? :p
|
|||
|
|||
![]() Ja sorry, was niet de bedoeling maar ging een beetje fout!
Ik probeerde ze al te sluiten maar werkte ook niet!! Sorry!! |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Er moet toch wel IEMAND zijn die interesse heeft??!!
Voor die prijs kun je nauwelijks een goede 2dehands fiets kopen!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heee niet fucken met fietsen he !!
![]() ![]() ![]() ![]() wil wel ruilen met je ! kun je ook nog wel een nieuwe uitzoeken met een beetje korting ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kom op jongens!!
Zo duur is het toch niet? Een toffe wagen voor de winter....hij heeft mij nog nooit laten staan! |
|
||||
|
||||
![]() Misschien kun je er wat foto's bij zetten van de slechte plekken?
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand die dan een redelijk bod wil doen dan?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Ziet'ie er dan zo slecht uit dat zelfs niemand een bod wil doen??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou wel een bod willen doen maar ja ik heb al 2,5 auto's....
Wel een leuk ding voor weinig geld! Er is toch wel iemand die een pekelwagen zoekt?? |
|
||||
|
||||
![]() Sponsje zoekt nog een botsauto voor de winter, mijn auto had geen apk dus die sloeg hij toen af, misschien vind hij die van jou wat??
zie hier zijn advertentie |
|
||||
|
||||
![]() Is een mooi auto'tje, ziet er zelfs beter uit dan mijn '83 lx-je...
Is trouwens een erg zuinige wagen! heb je roest bij je achterste wielkasten? Bij deze een upje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nee, wonderbaarlijk genoeg zijn de wielkasten in goede staat.
Het is een goede auto maar moet vanwege de kilometers opzoek naar een andere auto. De youngtimer verzekering heeft als restictie dat ik er maar 7500 km/jaar mag rijden maar daar gaan we ruim overheen komen dit jaar waardoor we opzoek moeten naar een ander autootje. Kortom de golf moet helaas de deur uit! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo, ik wil je er 350 euro voor geven als ie goed is behalve die punten die je zelf opnoemt! Groeten, Roel |
|
|||
|
|||
![]() Audi20vt: laat me maar weten via de PM wanneer je langs wilt komen.
De prijs komen we wel uit. |
|
|||
|
|||
![]() De geinteresserden druppelen binnen maar er is nog niets concreets dus...........de auto is nog te koop!!
|