![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Ik kwam er gister achter dat mijn ruitenwissers het niet meer deden, zekering stuk. Heb er een nieuwe zekering in gedaan, auto op contact en pats, weer stuk. Motortje overleden dacht ik zo, toch maar even de stekker van het motortje losgehaald en weer een nieuwe zekering erin, ook deze ging kapot bij het op contact zetten. Dus ligt het niet aan de motor, toch? ![]() Ik kan zo ff niet zien welk nr zekering het is, maar wat zou er nog meer achter dezelfde zekering zitten? Want dan moet er iets anders zijn wat sluiting maakt.. Ik heb het oude type zekeringkast. |
|
|||
|
|||
![]() kabelboom na lopen wil nog wel een affikken
|
|
|||
|
|||
![]() die grote witte stekkers achterin je zekeringskast. trek die er maar eens uit. bij mij waren er 3 contacten verbrandt(nog steeds)
heb inmiddels een tweedehands zekering kast en ga binnenkort nieuwe stekkers bestellen als ze nog leverbaar zijn. m |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, zal morgen na t werk direct kijken! (pokke wintertijd ook) Had ookal aan de hendel zitten denken, maar t gebeurt ook als die in 0-stand staat.. |
|
||||
|
||||
![]() Net de achterkant van de zekeringkast en de aansluitingen gecontroleerd, maar dat zag er allemaal netjes uit. Morgen maar eens naar de hendel kijken, misschien zitten er wat contactjes aan elkaar gebakken ofzo..
|
|
|||
|
|||
![]() zit van de fabriek af al een storing in!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() contact uit ruitenwisser aan kachelaanjager aan lichten aan dan grootlicht inschakelen dan gaat je ruitenwisser en kachelaanjager aan !!!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Apart! Morgen verder zoeken.. |
|
||||
|
||||
![]() mss is er een kabelje kapot geschuurd waar de kabelboom naar binnen toe gaat en komt ie tegen het chassie aan
|
||||
|
||||
![]() JAJA gevonden!!
idd een heel klein stukje koper dat tegen metaal aan komt. morgen ff fixen, nu geen zin meer ![]() |