![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb ookk gollefs wil u ze zien dan kijkt u dan ....
eentje van jan 75 hebben we vernielt met porsche 928 s wielen 85000 km eerste eigenaar gekocht echt , :p van een oud vrouwtje geweest eentje van 80 5drs hebben we vernielt met een 20v turbo motor ![]() eentje van 81 3drs hebben we vernielt met een 1.8 16 v met weber ![]() eentje gti van 83 orgineel nl ![]() Last edited by Tjaap : 06-01-2005 at 00:01. |
|
||||
|
||||
![]() kheb de foto's even zichtbaar gemaakt..
lijkt me zo dat we een hee goeie aan jou hebben op dit forum :p
|
|||
|
|||
![]() ja,tis wel gezellig een beetje over die autos lullen
nog eentje dan....zo als ik em kocht ![]() tjaap jij en ik spreken elkaar vast nog wel... |
|
||||
|
||||
![]()
Last edited by jasper : 06-01-2005 at 00:13. |
|
||||
|
||||
![]() Zo, grondige vernielingen hoor.
Vooral die 1.8 16v met webers. :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() NICE! Meer grondig gestoorden op t forum
![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig wel he stijn!
![]() had ik maar net zo veel plek om van alles te stallen |
|
||||
|
||||
![]() daarom zei ik tegen hem dat ie hier wel thuis hoorde...
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat filmpje is echt wel
![]() ![]() Kzou zeggen: Meer van dat, filmpjes foto's,... (heb me hier nog nooit echt voorgesteld maar heb ook wel enkele gestoorde dingen staan... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor!!
die gele, die lijkt wel op de oude van chris !! was jij toevallig ook met die in Assen op de Type 1 meeting?? heel erg mooie auto, en dat blok!! rrrrrrr Die 5deurs heb ik al een keer in actie gezien op een ovale baan (filmpje van jasper) wat een vermogen zit daarin zeg!! zou je niet verwachten van die auto! en dat rag-top...heerlijk! :p Die groenachtige heb ik een keer op marktplaats zien staan, ook een leuk ding! mis alleen nog de foto`s van die 75er met de porsche wielen.....duss...... ![]() Gave auto`s hoor!! de gele is mijn favo! succes verder! groeten rene
|
||||
|
||||
![]() Mooie bakjes!
|
|||
|
|||
![]() Wat voor stoelen zitten er in die oranje?
|
||||
|
||||
![]() zat ik ook al naar te kijken..lijken wel ASS...
|
|||
|
|||
![]() kzou graag nog wat meer info + foto's hebben van die groene... Die is echt prachtig vind ik...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() die organge ken ik ergens van!!
stond ooit is in venendaal te koop. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze stond tijdje terug op marktplaats! niet verkeerd.. zeker niet voor de prijs wat er bij stond! |
|
|||
|
|||
![]() leuk al die veren in me bips ....
Stoelen zijn van recaro heb ze op een hoogte verstebaar frame van een golf 2 gelast en aan gepast maar voor race doeleinden zeijn ze veel te zwaar.. DIe groene is een 18 20v met een eigen bouw spagettie spruitstuk dat van binnen net zo glad is als van buiten en dat schroll idee van die amerikaanen heb ik hem proberen te geven En als ik de AMT lees dan blijkt dat vw op de 2.0 fsi turbo ook een soortgelijk spruitstuk heeft dat zou ze 30% meer flow geven verders heeft ie een tilton race druk groep/ koppeling/ 8 injectors./dta injectie /porsche 4 zuiger tangen /alu remklauwen van een 307/2 tank /2 pompen/kw set/slicks/en een boel roest nog |
|
|||
|
|||
![]() amai, ferme motor en auto...
Nu nog enkele foto's en ik ben helemaal tevreden... :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Sommige FSI Turbos hebben idd een mooi spruitstuk maar ik heb er ook al gehad die exact hetzelfde ontwerp als van een 20v hadden.
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's
![]() |