![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel heel bizar! Tientallen Golfjes, Jetta's T1's, K70's en noem verder maar op. De jongste is van '80, de meesten veel ouder.....
|
||||
|
||||
![]() heb wel interesse, maar krijg weinig reactie terug..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() WTF, dat zijn mijn autos op de foto....
|
||||
|
||||
![]() sweet, ik heb ook maar even gemaild wat hij voor de Kadett C Caravan wil hebben..
![]() Anders ook maar even vragen naar een mk1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow egt bizar veel te gek om op te noemen wat een pracht verzameling lijkt wel een museum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Stijn: Is dit u? Zie het dan maar als gratis reclame...
Blijft overigens wel bizar, 118 klassiekers in één advertentie. Als ik toch eens handig was ![]()
|
||||
|
||||
![]() ckers en natuurlijk een x aantal euries ter beschikking had
![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb hem al gemaild. Was druk met het huis. Krijg over 3 weken pas weer reactie terug.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kosten die dan?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee is niet mijn advertentie! Maar gebruikt wel mijn foto's...
Kerel met de naam Durk mailde me laatst al voor info over mijn auto's...probeert hij nou mijn schuur leeg te verkopen ofzo?
|
||||
|
||||
![]() dit mailtje kreeg ik:
From: "hoigsaeewf ffwqrq" <gti_66@hotmail.com> To: Subject: Stilstaande Golfjes Passat een liefhebber ervoor! Date: Fri, 25 Nov 2005 20:49:00 +0100 Hallo ik heb gezien dat jij dat jij een heleboel auto's hebt op volksforum heb je die te koop? Zo ja Mag ik foto's van alle Golfjes en de Passat ? Groetjes Durk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik begrepen, ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hmmmz beetje raar verhaal, maar zon collectie bestaat wel in Nederland, was afkomstig van een verzamelaar uit Heteren, maar dat waren allemaal slopers, waarvan sommige al een sloopverklaring was afgegeven etc.(en dus nooit vernietigd....)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is dan denk ik deze. Hij zij ook dat hij er geen papieren bij had. En dat hij ze van de sloop had opgekocht. Dus ja, dan kun je wel een '74 er hebben. Maar als je er geen papieren bij hebt dan heb je er ook niks aan. Toch? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, als het een origineel nederlandse auto is, krijg je het oorspronkelijke kenteken wel terug na een RDW-keuring Jens
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Aaah, kijk an. Das goed nieuws. Maar krijg je dan een nieuw kenteken, of krijg je zoals je al zei, echt het oorspronkelijke kenteken terug? En dus ook de blauwe platen.
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=Zeend]Nee hoor, als het een origineel nederlandse auto is, krijg je het oorspronkelijke kenteken wel terug na een RDW-keuring
Nou dat weet ik nog zo net niet, als er al een sloopverklaring opzit kan het volgens mij niet, maar mischien verjaard dat wel...
|
||||
|
||||
![]() die gast had mij laatst ook al gemaild:
"he rene... ik zie je dat je een golfje te koop hebt, maar waarom zijn de originele velgen er niet meer onder?" verder niets.. geen reactie op mijn mail naar hem.... b`tje vreemd!
|
||||
|
||||
![]() @ Stijn : gewoon Speurders mailen .. erg belachelijk dit
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het niet gewoon iemand die autos op bestelling levert zeg maar ? Zogenaamd geen papieren erbij ... tenzij hij ze echt mee kan jatten |