![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben ik een foute jongen door te zeggen dat ik de Seat leon een vernieuwde versie vind van een Volkswagen Corrado. Bij ons op school zag ik ze naast elkaar staan en toen viel het me pas op hoeveel gelijkenissen ze hebben.
beweer ik iets wat iedereen allang zag of praat ik poep ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat heb je gerookt/gesnoven/gespoten ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Morgen zal ik bewijs verzamelen voor mijn bewering! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() kan me er wel iets bij voorstellen, maar om nou te zeggen dat het de vernieuwde versie is... (maar zou wel kunnen natuurlijk) kwam nog wel deze tegen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() kijk! ik wist het wel!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt niet dus !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En waarom dan wel niet... |
|
||||
|
||||
![]() sport coupe tegen een gewone 5d. Zie weinig overeen komsten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toch weet ik zeker dat ik iedereen hier kan overtuigen dat het zo is! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom op met dat bewijs dan, want ik zie er ook maar weinig overeenkomsten in!! BTW een mening is een mening, en jij kunt niemand de jouwe opleggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou moet je eens godverdomme goed luisteren..als ik zeg dat een corrado een voorloper van een leon is dan is dat zo!!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het werkt! :biggrin: wat een overtuigingskracht! vandaag nog eens goed staan kijken bij een leon, ik vind de bolling van de motorkap een grote gelijkenis vertonen. verder ben ik er nog niet helemaal uit hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() dashboard is nog al verschillend Henk
![]()
|
||||
|
||||
![]() de achterste stylen hebben wel enige overeenkomst vind ik maar ja dan zal er ook wel een of andere koreaan te vinden zijn die dat heeft, en een bult in de motorkap tja daar zijn er ook meer van, desalniettemin vind ik het allebei mooie auto's
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het gaat om de grote lijnen van de auto...als je een volkswagen de corrado door had ontwikkelt hoe zou hij dan anno 2004 eruit zien? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me nogal logische aangezien dashboards erg merk gebonden zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() valt mee hoor, ibiza-polo?
|