![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er worden de laatste tijd wat mensen gesignaleerd op dit forum, die een beetje aandachtsgeil zijn. Ik noem een can deze persoon even, meneer "J".
Vandaag was er een topic van VW-Fryslán, waarvan er 3!! pagina's met nutteloze reacties bijstaan. Of dit om dezelfde personen of niet gaat, wie is er nou zielig ? Meneer "J", of diegene die reageren met onzin op zijn topic. Want dat zijn ook iedere keer dezelfde personen. Denk even na als je wilt voordat je weer zo'n topic vervuild. Denk je dat het meneer "J" is? Als dat er 1 x bijstaat is dat toch genoeg? Verbeter de wereld, en begin bij jezelf. Dankjewel, Christiaan
Cabby Last edited by Christiaan : 05-01-2006 at 20:31. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu hoor jij er ook bij want je maakt er zelfs een topic voor aan
![]() ![]() is die kerel dan zo lastig, nu is er tenminste leven op het forum ![]() ik vind het wel een doordrammertje hoor die meneerJ |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zucht..... Edit: laat ook maar.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niks ten nadele van VW-Fryslan hoor............maar dan maar liever geen leven hier op VF Richard-Polo !!!!!!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Ik ben idd heel erg zielig en ik ben er nog trost op ook
Breek me de bek niet open wat wel of niet zielig is .. dat willen een hoop hier niet lezen ![]() Kan er niet gewoon wat aan gedaan worden ? Meneer J zorgt idd tenminste om een hoop lol Sorry dat ik mijn eigen opgerichte ruif onderschijt maar waarom wordt er geen ene ruk aan gedaan ? Een goed lezer kan tussen deze regels doorlezen ook al heeft die daar geen zin in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Onze excuses, het probleem is dat marcski aan het verhuizen is en nu even geen beschikking heeft over het internet, dus even niet de admin handeling uit kan voeren die op dit moment nodig is, helaas kan ik dat zelf niet.
User is weer geband, en dat is nu ook net het probleem, hij kan zich nu nog even iedere keer onder een andere naam aanmelden. Daarom wil ik jullie allen AUB vragen mij gewoon even een PM te sturen ipv 2 pagina's vol te gallen. Zodra Marc weer beschikking heeft over internet wordt het geregeld (dat is bij deze beloofd). Graag nog even geduld en begrip hiervoor Dank jullie wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() dit klinkt als jelle..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 Admin voor heeel het volksforum ?
Nee toch, hoop ik ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Marc is de "webmaster". Hij kan alleen een IP ban geven. Voor de rest kunnen Marco, Stijn, Volkswouter, Tjaap en ik ook een hoop ![]() Back on topic.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
:edit: laat ook maar Last edited by skywalker : 05-01-2006 at 23:33. |
|
|||
|
|||
![]() Eerder werd erom gelachen, nu word er bijna ruzie om gemaakt.
En er zullen altijd zulke mensen op een forum komen, en als ik heel eerlijk ben, ik kan er wel om lachen, en mensen zijn er tenslotte zelf bij om erop te reageren. Kom op jongens......een beetje lol moet ook kunnen |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat die mongool het een beetje heel erg heeft lopen vertroebelen... En ik hoop niet dat het helemaal mis gaat...
@Jelle, well done! U gaat door naar level 2... Uw Missie: " vernietig vwforum"
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik snap niet dat jij geen admin meer bent.... ![]() (i.v.m. drukte verhuizingen etc. moet er toch iemand zijn met alle bevoegdheden die het dan ff overneemt?)
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk dit, toch onverstelbaar wat zo'n idioot als Jelle voor elkaar krijgt in z'n eentje (of tja als je z'n 4 andere persoonlijkheden meeteld met z'n vijven)
![]() Natuurlijk doe ik zelf ook mee, maar dat is gewoon omdat ik het heerlijk vind zo'n halve zool af te zeiken. Ik geef Gert groot gelijk, er moet toch wel een iemand zijn die hier wat aan kan doen op het almachtige volksforum?? ![]() Of zijn de admins, nee laat ook maar anders krijg ik ook nog een ip-ban als ze ooit uitvinden hoe dat moet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg hetzelfde als Bob Marley, alles zal wel goed komen. Waar maken jullie je druk om.
|
||||
|
||||
![]() dat van dat vwforum vond ik ook wel een goeie misschien wel een idee voor onze jelle!!
toch fijn om te horen dat ik niet de enigste ben die dit wel grappig vind ![]() trouwens gertje het was toch jouw forum ![]() ben benieuwd of we meneer J nog terug zullen zien in de toekomst.. hangbuikzwijn hangbuikzwijn, huub wil op vakantie maar z,n auto is te klein.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom. pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit ![]() Maar wat deze reply van mij nou met Jelle te maken heeft... Ik heb geen idee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan me er niet echt in vinden dit leuk te vinden...
Maar erger vind ik nog dat nu bij de minste of geringste scherpe toon/antwoord direct wordt geblert door de grootste betweters van:"Dit doet me aan iemand denken"... Maar jah, ik maak me er maar niet al te druk om... Zit liever met m'n gedachten bij de zomer, zodat ik mezelf al weer zie rijden in mijn Jetta... Op weg naar een of ander meeting, waar je met plezier naar andere auto's kunt kijken. Dit zonder:"Goh, jij doet me ergens aan denken" Weet niet eens of ik door sommige leden van dit forum wel erkend wil worden, en andersom natuurlijk. Eén ding weet ik wel: De mensen die ik van dit forum heb ontmoet vielen me allemaal reuze mee. Dit wil ik zo houden, dus denk dat mijn VF-shirt maar niet uit de kast komt tijdens een meeting... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Grtz............ LRR Off-topic (??): Wenneer goan we nkeer op pad Sponske ??