![]() |
|
||||
|
||||
![]() hello,
Aangezien m'n broerke net 18 is geworden, heeft 'm natuurlijk ook een mooi autoke nodig om te leren rijden, en dit is 'm geworden ![]() We zijn al langer aan de polo bezig feitelijk, maar nu dus de foto's ... Tis nen polo 2 GT van '86 (tevens ook het bouwjaar van m'n broerke :P ) met 201.000km, motor draait nog supergoed, verbruikt totaal nix olie, is perfect in orde dus !! de veranderingen het plan is de auto zo origineel mogelijk te houden qua uiterlijk, op velgen en verlaging na natuurlijk verlaging: er steekt nu een H&R schroefsetje onder, gaat zeer diep !! staat nu op de foto om het hoogste gedraaid (keuringmodus) velgen: een specialleke ![]() ![]() interieur: er steekt nu een bescheiden installatie in, bestaande uit een JVC headunit, Helix Blue sub en een Audison Millenium Power 2 versterker. Momo 30cm stuurke is ook al geplaatst, alsook Sparco pedalen en chroom raamhendeltjes. Er volgt nog een Heigo rolbeugel (zie foto), achterbank blijft behouden !! De rest van het interieur is in erg goede staat, zetels vertonen niets slijtage !! toch opmerkelijk voor een autoke van 18 jaar oud ![]() motor: op een K&N filter na blijft 'm origineel, gaat vlot genoeg voor een beginnende chauffeur ![]() de foto's B) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de harten en binnenranden, vers gepoederlakt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() da ist voorlopig, toch al goed begonnen om te leren rijden, niet? ![]() greetz Last edited by der_polofahrer : 13-11-2004 at 23:47. |
|
||||
|
||||
![]() Nice! Vooral de Graku's!
![]() GT uit '86: is dat de 55 of 75pk versie?
|
||||
|
||||
![]() Nice to see them back again .. kan niet wachten om ze eronder te zien
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() nice!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
75pk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het wordt vast een erg leuk ding! De motorruimte ziet er ook erg netjes uit zeg! En die velgen vond ik altijd al mooi, alleen kon ik ze nooit betalen...
![]() blijf posten zou ik zeggen....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() wie weet tommy kom je ze op een dag voor een leuk bedrag tegen.
ik had dit precies met mijn pls'en.
|
||||
|
||||
![]() ff updaten hier
![]() updateje de druklager van de koppeling had zijn laatste loodjes gelegd, en omdat dan toch alles losmoet, komt er direct ook maar een nieuwe koppeling in ... Ook was 1 cardanmof (stofhoes) kapot, dus die worden ook vervangen (andere wordt preventief vervangen) de boite na een poetsbeurtje ![]() de nieuwe versterkte koppeling ![]() en de nieuwe cardanmoffen ![]() de boite wordt ook nog eens opengedaan om er nieuwe vloeibare pakking tussen te doen, lekt een beetje olie nu ... greetz |
|
||||
|
||||
![]() paar dagen later ...
hier alvast een paar nieuw ... nieuwe koppeling + drukgroep op de blok geplaatst ... ![]() opgekuiste boite met goudkleurig dekselke :P ![]() opgekuiste en zwart gespoten motorsteun ![]() de boite geplaatst ![]() opgekuiste cardannen en starter ![]() greetz |
|
||||
|
||||
![]() en nieuwe foto's van gister ...
een paar nieuw fotokes ... ff een setje velgen gepast die hier lagen, 7x13" et20 en 8x13" et0, beetje lager gedraaid ook, vanvoor nog ene cm draad over, vanachter 6cm nog, wielkasten liggen rondom al op de banden <_< bodemspeling nu, laagste vast punt +- 2.5cm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en nee hij heeft nog altijd geen rijbewijs <_< :ph34r: |
|
||||
|
||||
![]() Kijk! Dat ziet er lekker uit. 2,5 cm spel? Karterbescherming monteren? Hoewel de bodemspeling dan nog kleiner wordt natuurlijk.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er heel goed uit zo!
Meer heeft een auto ook eigenlijk niet nodig, mooi gevulde wielkasten en mooie velgen... Goed, dit past niet zo, maar wat er onder komt is nog veel mooier..
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
De hoeveelste auto is dit eigenlijk al die je "bewerkt"? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen de derby is "bewerkt" vind ik zelf, de rest is gewoon beetje proper gemaakt hè ![]() |
|
||||
|
||||
![]() update
ben dus aan nen motorkap bezig geweest voor de polo, eerst alle blutskes deruit gehaald (en da waren der veel), en tenslotte matzwart gespoten :ph34r: Staan ondertussen ook al snelsluitingen op, binnenkort volgen de foto's vanop de auto :P eerst nog een paar dagen laten uitharden... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cool,ding ziet er erg stoer uit zo!
Ik ben ook begonnen in een coupétje ooit zo`n 7 jaar geleden. Een 1000cc 8 klepper sprinter,jammer dat ik er geen fotoos meer van hebt.
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er HEEL erg goed uit, net wat Dennis al zegt, meer heeft zo'n auto ook niet nodig
|
||||
|
||||
![]() (slecht) fotoke met de snelsluitingen derop ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice
![]() lopen die wielen vanachter nu niet enorm aan?
|
||||
|
||||
![]() Wow, fijn project!
Mooi bakkie ![]()