Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 14-01-2006, 20:33
richie richie is offline
Forum Newbee

Angry electrische problemen golf 2

Ik had een golfje gekocht en heb het rijdend mee genomen, er waren wat draden van de boubine naar de accu doorverbonden, want het contact blokje zou kapot zijn... Ik heb toen verder geen problemen gehad met verlichting en zo, alles werkte verder normaal.
Nu heb ik de auto een week stil laten staan, en toen ik het contact blokje gerepareerd had, startte de auto niet, geen stroom... De auto over gestart met kabels, dat ging, dus het contact werkt. Maar de verlichting doet t niet meer, dwz, aan een kant stadslicht en voor de rest niks. Ook is na een uur rijden de accu niet bijgeladen, en als ik wil starten valt het hele stroomcircuit uit. Ik heb veel aan opel e.d. gesleuteld maar van golf 2 heb ik niet zoveel gegevens. misschien kan iemand mij helpen want ik wil de auto graag opknappen de motor loopt als een trein.
Reply With Quote
Old 14-01-2006, 20:36
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...

contactslot
Reply With Quote
Old 14-01-2006, 21:22
Zestienkleppen Zestienkleppen is offline
No personal life

Vreemd hoor, het klinkt als verschillende problemen, het contactblokje, de dynamo en de accu lijken mij verdacht, maar voor hetzelfde geld is er een kabel los of verkeerd aangesloten. Niet een van de draden op het contactblokje verkeerd?

Ik zou beginnen bij de accu, thuis even opladen, kijken of ie voldoende spanning heeft en of ie snel leeg raakt. Kost niets, en je weet iig al iets.
Reply

Posting Rules