![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette Golf II gti 1.8 8v te koop.
Kleur: zwart APK: t/m 22 mei 2006 Bouwjaar: 1991 (en niet '92 zoals in mijn signature staat, maar weet niet meer hoe ik het kan veranderen... ![]() *Paar weken geleden wielen gebalanceerd en voor uitgelijnd. *Bij 196.000km nieuwe distributieriem+spanrol gemonteerd eveneens nieuwe hydraulische klepstoters gemonteerd ( DUS GEEN TIKKENDE KLEPPEN!!!!) *Gloednieuwe ventilator radiateur HELLA *Achteraan liggen vrijwel nieuwe banden. *Klasse III alarm (certificaat aanwezig) *Enkele ruitenwisserarm *Heldere koplampen met 'angel eye's' *Verlaagd *DTM uitlaat *LM 3spaak velgen *Zeer net interieur (alleen bestuurderstoel op bekende plaats een gaatje) *achterspoiler met geintegreerd 3e remlicht *booskijkers voor onder. Eigenlijk te veel om op te noemen. Al met al is dit een goede en nette golf 2 voor nog jaren rijplezier. Hij gaat weg wegens aanschaf kever (als daily driver) aangezien daar toch mijn roots liggen. Prijs: €2000,- Ennuh....zoals velen altijd zeggen: ![]() Daarom:.... ![]() ![]() en ook nog deze.... ![]() Mochten er nog vragen zijn.....let me know ![]() Greetz Ruud
AiRhEaD StAy (AiR)cOoL '69 T2a westfalia camper Last edited by damn_hippy : 02-01-2006 at 21:18. |
|
||||
|
||||
![]() Schop.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat ik het over het hoofd zie, maar hoeveel km heeft ie NU gelopen ?
En is het een importje of originele Hollander ? Nieuwe APK bespreekbaar ?
|
||||
|
||||
![]() Heej Guys,
Zal Vanaaf us kijken of ik tijd heb om foto te maken van angel eye's in het donker. (HEb het 'druk' met bezoek omdat ik jarig ben ;-) owja.... 'k zie dat er de km stand niet bij staat, maar die is: - 203.XXX km. - Origineel Hollander ![]() - Nieuwe APK is eventueel wel bespreekbaar ja. Bye the way, morgen komt er iemand kijken ( en als ie dan verkocht is laat ik het natuurlijk weten ![]() Greetz Ruud
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd !!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm....hij is helaas nog niet verkocht.
![]() Die kerel was MIJ helemaal vergeten en had een andere wagen geregeld... 'k zal vanavond proberen fotooke te maken van de angel eye's ![]() Greetz Ruud