![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() hoi ik had een vraag over een golf3 vr6.
Ik kan een vr6 kopen alleen is het probleem dat de koppakking waarschijnlijk lekt. Nu is mijn vraag gebeurt dit vaker dat de pakking gaat lekken of is vaak de cilinder kop dan overleden ze hebben mij verteld dat het water er uit spoot wie kan mij helpen |
#2
|
||||
|
||||
![]() Water eruit spoot is nog niet zo erg. Zolang het maar niet naar de kop in spuit
|
#3
|
||||
|
||||
![]() komt vaak voor bij 'vertrapte' VR6en dat de koppakking eraan is, maar kosten zijn niet mals, als je de koppakking vervangt iig de kop laten meten en ig vlakken, en de distributie (ketting) compleet meenemen is wel zo verstandig en de bak gaat eraf dus koppeling meenemen is ook makkelijk.
Alleen al aan onderdelen was ik (alles orgineel vw met max korting) ruim 600 euro kwijt, heb ook de klepstoters meegenomen en vel kleinmateriaal zoals schroefjes en alles.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() dus duur grapje maar waarom moet de bak erachter weg dan ?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() omdat achter de bak de distributieketting zit
![]()
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#6
|
||||
|
||||
![]() ohw zo
|
#7
|
||||
|
||||
![]() maar zou ik zon auto kunnen kopen of niet ik ben zelf monteur dus kan hem zelf repareren maar heb geen zin om vet veel geld er in te stoppen
|
#8
|
||||
|
||||
![]() ligt er natuurlijk aan hoe de prijs van de auto nu is... als de prijs er naar is... en je kan het zelf allemaal repareren... en je komt daarbij op een totaalbedrag uit, waarvoor je nog geen vr6 in diezelfde staat hebt... tja... dan zou ik het doen....
anders niet..
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |