![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik laat mijn GTI binnenkort spuiten en ik vraag me af hoe (of?) ik de originele stickers kan behouden.
Het gaat om de stickers aan de binnenkant van de B-stijl (bandenspanning etc), aan de binnenkant van de motorkap en in de kofferruimte (kleurcode etc.) Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
![]() daar zat ik ook al mee hoe ik dat moet gaan doen
ik zat te denken om ze nate laaten maken die stickers |
|
||||
|
||||
![]() warm föhnen en dan beel voorzichtig met een schraapmesje of plamuurmes eraf schrapen geen optie?
|
|
|||
|
|||
![]() in smeren met vasoline of vet als de auto gespoten is veeg je het er af
|
|
||||
|
||||
![]() meeste stickers kun je nog nieuw bestellen.....zoals bandenspanning en benzine.....heb ik ook gedaan voor mn GTI 1....en die sticker met kleurcode is ook geen probleem..........een beetje handig iemand kan die op een pc namaken en uitprinten ..........kan je zelfs het nieuwe kleurnummer erop zetten...en extra optie codes..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() blanke lak erover, laten uitharden en dan gewoon afplakken.
|
||||
|
||||
![]() Schrijf het onderdeelnummer op van de stickers waar het om gaat dan zoek ik ff voor je op of ze er nog zijn en wat ze ong. kosten
|
||||
|
||||
![]() zou je die stickers natijd niet op je auto kunnen spuiten? ben je ook klaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stickers zijn er inmiddels af, dit ging vrij gemakkelijk met een beetje wasbenzine.
Ik heb het vermoeden dat ik deze stickers ook nog wel bij de dealer kan krijgen (volgens ETKA hebbeb ze ze nog). Dank voor alle reakties ![]() |