![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bent ik me toch ff zwaar gelukkig...
Belt mn baas me maandag op dat ik en mooie verhoging krijg en een nwe Caddy van de zaak!!!!! Mooie zilvergrijze met sdi erin... Komt perfect uit...kan de bus over weekje of 8 de schuur in en krijgt ie een complete metamorfose... En hoef er niks voor te betalen van hem!!!! mooier kan niet...dat wordt sparen voor nwe veewee erbij!!!! moest het ff kwijt!!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() dat zijn de betere verhalen !
Doe mij ook zoon baas ![]() Gefeliciteerd !
|
||||
|
||||
![]() Mooi man! Ik wil ook zo'n baas!
![]()
|
||||
|
||||
![]() super, dingen rijden heerlijk, onze sevice auto is ook een caddy, de 2e al. wel met tdi rijd net ff beter
|
||||
|
||||
![]() Thankx....
Vindt de oude caddy's wat minder namelijk...daar zit ik met mn rechterknie altijd tegen die middenconsole aan te kloten... Nwe is ook meer een klein busje ...heb er nog niet in gereden maar heb wel ff 8 weken geduld!! En SDI is het goedkoopst qua diesel en durf nou eigenlijk niet te gaan zeiken dat ik een tdi wil...ben al blij met SDI hoor!!! grtz..
|
||||
|
||||
![]() Van Harte !!!!!! We zijn blij voor je !!!
![]() ![]() ![]() Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Je moet nu nog wel ff je onderschrift aanpassen, natuurlijk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Onderschrift ja!!!
Pas als ie daadwerkelijk op de oprit staat he ;-) ...
|
||||
|
||||
![]() Das perfect kerel! Mooie onderdelencruizer
![]()
|
|||
|
|||
![]() Das beter. Zoiets wil ik ook wel.
|
||||
|
||||
![]() Ik rij nu ongeveer een jaar in zo'n nieuwe caddy SDI voor m'n werk, hiervoor een paar jaar met het oude model.
Qua comfort en afwerking is het wel een heel stuk beter dan de oude, er zijn alleen twee nadelen; je kan er alleen niet meer mee zo hard door de bocht door de wat soepele vering... ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Custom: jij snapt hem!!!!
@g60ray : Qua comfort weet ik wel zker dat ie beter is...en door die vering zal ie wel lekkerder aanvoelen ...als die oude caddy's leeg zijn wordt je zwaar door mekaar geschud!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=JK Le Mans]
Doe mij ook zoon baas[QUOTE] Bij deze bestel ik er ook 1tje ![]()