![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.filecabi.net/phun/file/b...-gangstsers/wmv
wat een onwijze STAKKERS!!!!!!!....als je hier de oorlog mee moet winnen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha slopen ze nog bijna de camera ook.
en heel toevallig dat de dames rechts altijd uit de buurt komen. hahaha |
|
|||
|
|||
![]() van gangsta tot eeuwig voor lul door dit filmpje whaha
|
|
||||
|
||||
![]() compleet kansloos
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Woon jij ook in Leiden dan? ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoezo dat dan? wonen toch allemaal in drunen en als ik in tilburg op de pc zit verhuizen ze mee is wel handig
|
|
|||
|
|||
![]() Whahaha dit is grappig man, offuh was dit serieus bedoeld?
![]()
|
||||
|
||||
![]() bij mij komen ze uit eindhoven deze keer, terwijl ik zelf uit rotterdam kom.
maar je hebt idd heel vaak dat ze in een straal van 10km van je verwijderd zitten |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze dope homies zijn vet loesoe serieus, ik denk dat de beide matties hun volgende tasjesroof voorbereiden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OMG!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tering wat ziek... |
|
||||
|
||||
![]() dat dit op internet mag joh zoiets... tering jantje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn geen regels voor hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dan nog filmen ook...
![]()
|
||||
|
||||
![]() is ie dood?
|
|
||||
|
||||
![]() Nee ze schoten mis, 't was op zo'n grote afstand en hij had veel te kleine kogeltjes
![]() ......die gast die beschoten wordt had net een deuk in hun crew-spijlbus geschopt..... ![]() Maar wat een sneue gasten op dat eerste filmpje! hahahahaha, wat voor taal spreken ze in godsnaam, teletubbies? één ding is zeker: die camera was niet hun homie, steeds dat ding te bedreigen... |
|
||||
|
||||
![]() Die op het eerste filmpje spreken Allochtoon-Duits, soort van duits maar niet echt.. (Hij zegt ergens "Schweinehund!")..
En die Drive-By.. ziek man.. ![]()