![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dus een pick-upje met een laadbak, maar daar ligt nu echt een verschrikkelijk vies zeiltje op, en dat moet weg
![]() Ik wil er een klep op maken die open kan scharnieren, maar die moet mooi afgewerkt worden ![]() Nu heb ik een tijd geleden stukken traanplaat gekocht voor het geval ik het ergens kon gebruiken, maar zou dat in dit geval ook mooi zijn, of zijn er andere suggesties ![]() ![]() Dit si mijn bus: ![]()
|
|||
|
|||
![]() traanplaat zou ik niet doen joh, waarom niet open?
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou iets maken dat niet helemaal vlak is want dan blijft er geheid water op staan.
hoe wil je hem laten scharnieren, aan de achterwand van de cabine? (dit is bij een single cab niet echt een optie, maar hier kan het denk ik wel)
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook een rolluik maken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net wat Ploon zegt, is niet zo goed las het regend! Tja, kan richting cabine scharnieren, maar ook naar links of naar rechts, lijkt me ook wel gaaf.
|
||||
|
||||
![]() Bel eens met DeBoxer. Die heeft een T3 met klep die gemaakt is van traanplaat. Deze scharniert super (met gasveren o.i.d. blijft ie open staan). Ziet er erg strak uit en is ook nog eens afsluitbaar! Misschien kan hij wat detail foto's geven of je iets meer vertellen.
www.deboxer.nl
|
||||
|
||||
![]() Wat dacht je van zoiets?
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hang al uit mijn raam om te kijken wat er nu achterop mijn bus staat
![]() ![]() Ben het wel met Ploon eens dat er beter en vorm in kan zitten (vb pyramide, tent vorm) om regen weg te laten lopen, maar dan is het al weer lastiger om hem richting de cabine te laten scharnieren.
|
||||
|
||||
![]() Zo dan...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt er al op, en het water kan er mooi aflopen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was me ook al opgevallen toen ik aan het sjoppen was ![]() Heb nog met het idee gespeeld om een vraagtekentje boven je hoofd te zetten...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Ben ook op zoek naar plaatjes van andere bussen maar kan er geen vinden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag maar eens iets in elkaar gezet:
Een frame (nog niet helemaal af) waar strax de traanplaten op geschroeft worden ![]() ![]() Flink aan het schaven geweest om de dwars iggers af te laten lopen, zodat strax al het water netjes weg loopt en niet erop blijft liggen ![]() ![]() De planning is om de klep naar recht open te laten scharnieren (met gasveren), is weer eens wat anders ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom niet gewoon open laten staat toch ook wel cool!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet idd nog helemaal in de verf gezet worden! Is zeker in de weide in Domburg, afgelopen zomer toen er van die hoge golven waren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij wordt het wel stoer als ik me dit voorstel met traanplaat erop...