![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek de krukas en drijfstangen van een 2.0 16V ABF uit de Golf 3. Weet niet of deze ook in de Corrado is geleverd ? Die van de passat is niet goed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou gewoon een krukas en drijfstangen uit een bv. 2e motor nemen. Doe ik zelf ook altijd als ik een hoge motor bouw. Krukas heb ik eventueel wel liggen voor een schappelijke prijs. |
|
||||
|
||||
![]() Het is nog zeker dat ik dit doe maar het het besluit wordt deze week genomen
![]() Als ik moet hoonen en boren dan ga ik zoiezo naar een 1900 en wellicht als ik de juiste krukas en drijfstangen heb naar een 2.0 Wat moet die krukas kosten ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus een 92,5 krukas en 159mm stangen, ik weet niet zeker of dit gaat passen in een laag onderblok....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() lang leve de mensen van de autocross
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Pak je een dieselkrukas van een AAZ motor. Heb je een nog langere slag.
![]()