![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag mensen,ik wou mezelf ff voorstellen hierzo,ik ben roy kom uit het znnige (ahumm)zuiden van nederland en heb een 82er silverbug.Deze is in het bezit van een 1600motor,verlaagde vooras etc. etc.
|
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum.
Maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx,meteen ff een vraag,hoe kan ik een foto van mij pc in een post plaatsen?
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom! De beschrijvin van je auto klinkt goed, maar iederen (ik dus ook) hier is fotogeil, dus kom maar op met die foto's!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eerst uploaden naar het album (zie bovenin bij gallery) en van daaruit kun je ze linken
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Last edited by Christiaan : 10-02-2006 at 11:00. Reason: Foto verkleind |
|
||||
|
||||
![]() welkom!! mooie kever!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit, mooie kever
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar, man! Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Hier ook een foto van de andere kant,geen beauty van een motor maar hij loopt lekker ![]() Last edited by Christiaan : 10-02-2006 at 11:01. Reason: Foto verkleind |
|
|||
|
|||
![]() op de 1e foto lijkt het wel of je een sidepipe hebt, of wat steekt er onderuit?
wel net ding hoor! wil geen discussies oplaaien, maar zelfs een 1303 kan mooi zijn zo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
uhm is dat niet gewoon de treeplank ![]() maar verder echt een gave kever woo'hoo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Veel plezier op het forum
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zeg kriksteun! ![]()
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie wagen heb je daar
![]() Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg Welkom hier !!!!!!!!
Enne................nice bug dude !!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Thnx mensen,ik ben er ook erug zuinig op,maarre het is geen 1303!T is een 1200 Mexico
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dies kewl...erg lekker kleurtje voor op een kever !
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg netjes uit! Goeie combi die kleur met de velgen!