![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben op zoek naar de deurbakken voor een golf 2 (3-deurs auto) waar ook het klepje in en bij zit voor speakers (excl. speakers)
de klepjes passen volgens mij niet in die deurbakken waar origineel geen speakerbakjes in zitten, want deze heb ik nu en heb dit al eens geprobeerd. ze zijn NET iets anders wie heeft voor mij zeer nette deurbakken compleet met deze klepje??
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de speakerbakken, weet alleen niet of ik die klepjes er nog bij kan vinden. Mischien dat iemand nog een setje klepjes heeft omdat hij of zij speakers ervoor in de plaats heeft gebouwd.
|
||||
|
||||
![]() weer eens een schopje
|
||||
|
||||
![]() de speakerroosters kan je nog bestellen bij de dealert.....
geloof iets van 13 eur...
|
||||
|
||||
![]() T(h)ijs, geef me ff je mailadres, dan stuur ik je wat foto's toe van mijn speakerkappen.
|
||||
|
||||
![]() heb ff in de film gekeken....
heb je nu deur bakken met een bakje erin of zonder??? want als je ze nu heb met een gewoon bakje dan kan je gewoon de roosters bestellen en ze erin zetten..... alleen had je een klemmetje nodig ervoor maar dat is niet meer leverbaar... maar daar is wel wat op te verzinnen... nummer van het rooster is 191 867 149 LN8 en kost 13.80 in de btwtjes...