![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te Koop Golf Cabrio 1800 16v Belasting Vrij!!!!!!!!
Voor Deze Auto Betaal Je Dus Geen Belasting En 10 Euro In De Maand Aan Oltimerverzekering!!!!!!! Bouwjaar 1980 Apk Tot 17-5-2006 Donkerblauw Metallic Met Een Donkerblauwe Kap Buiten Kap Is Heel Binnen Kap Hangt Langs Het Achterruitje Los Bustuurders Deur Roest Aan De Onderzijde Verder Een Paar Roestblaartjes Aan De Achterzijde Bij Overgang Kap En Achterklep Interieur Van Een Cabrio Uit Negentig Donkerblauwe Blokjes Leuke Auto Met Wat Werk prijs verlaagd staat in de weg vaste prijs 1200 euries!!!!!! Last edited by g60lammert : 09-11-2005 at 18:13. |
|
||||
|
||||
![]() foto's
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb wel fotos weet alleen niet hoe ik ze er op krijg |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook wel benieuwd naar foto's enz.
per mail mag ook natuurlijk |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mail ze maar naar mij, zet ik ze er wel op johan_lebbink@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt johan!!!
zo ziet de cabrio er dus uit |
|
|||
|
|||
![]() prijs is verlaagd!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]() niemand???
|
|
||||
|
||||
![]() Als ik het blok koop krijg ik er zeker een auto bij?
![]() (heb wel belang bij het blok namelijk...)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
yep dat heb je goed!!!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() waar kom je vandaan;ik heb wel interesse.of bel ff(06-54968684) alvast bedankt joris!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit er een golf2 of een scirocco 16v blok in??
|
|
|||
|
|||
![]() er zit een pl motor in van een golf twee
|
|
||||
|
||||
![]() Ombouw is netjes gedaan? Heb je fotos van het blok?
|
|
|||
|
|||
![]() jo ik zal morgen effe foto,s maken van de motorruimte
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stuur je de foto's dan weer naar mij? of kun je ze er zelf opzetten? ![]()
|
||||
|
||||
![]() is de auto er nog?
|
|||
|
|||
![]() Dat ding heeft geloof ik 2 jaar stil gestaan in Breda, aan de Ginnekenweg, was toen compleet groen van de bomen bedrading zag er niet al te profi uit toen. Is een Amirikaantje geweest ook geloof ik, liep op een gegeven moment niet meer dacht ik.
|