![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey beste mensen,
ik heb een Jetta gezien uit 1983, lichte motor (dacht 1.1l) en een aantal gromen versiersels (allemaal orgineel). De wagen is nog helemaal orgineel en heeft 140.000 op de teller staan. Hij ziet er nog goed uit maar alles is al wel oud. Ik vraag me alleen af wat zo'n auto nog waard is en of het veel geld kost om hem rijdend te houden? Aan gezien ik student ben is dat laatste vooral heel belangrijk. ![]() verder: zijn er nog speciale verzekeringen voor zo'n jetta? Mijn ouders hebben een eend super goedkoop verzekerd via de CCNL club. Is er ook zo iets voor zo'n Jetta? Als ikhem al ga kopen word dat in Juni ergens maar ik vroeg me deze dinge af. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() verzekering kost 100E per jaar als het je eerste auto is en je onder de 24 bent, anders kost het 60E per jaar.
onderhoud is goedkoop, vergeleken met andere auto's rond dat bouwjaar omdat veel onderdelen van de golf, polo, passat en andere auto's die 10 hoog op de sloop liggen gewoon passen. prijs ligt aan de staat, maar ruwweg tussen de 300-900 E voor 1 in redelijke toestand. en als je er 1 vind in nieuwstaat misschien wat meer.
|
||||
|
||||
![]() hangt van de verdere staat af. Ziet ie er nog knap uit en is ie helemaal hard kan het wel wat kosten denk ik. Ik heb nooit echt gezocht op een jetta 1, maar reken rond de 800,- ofzow?
Ik zou voor die verzekering gewoon die club bellen of anders een paar maatschappijen. Als het goed is zijn er al jongtimer verzekeringen voor.
|
||||
|
||||
![]() nou verzekering is idd rond de 100 eurotjes. wegenbelasting moet je nog 2 jaartjes betalen en dan is die wegenbelasting vrij.
de prijs verschilt heel erg, als het oude mensen zijn die de waarden niet weten heb je kans op een vraagprijs van 500 euro als je een liefhebber hebt kan die je ook rond de 2000 kosten klinkt heel erg overdreven maar ook dit zijn tegenwoordig ''normale'' prijzen. misschien gewoon is langs de verkoper gaan van die jetta? heb je er misschien een fototje van ? |
|
|||
|
|||
![]() mijn jetta heeft 900 eurie gekost (op duits kenteken) maar had pas 16.*** km op de teller
![]() SUCCES !!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Foto moet ik ff een x vragen. Het is van een kennis maar die had geen idee hoeveel zo'n ding nog waard was. En aangezien hij hem pas een half jaar heeft wist hij ook nog niks over de betrouwbaarheid. Tot nu toe nog niks mee gehad. Hij gaat weg omdat er een auto van zijn werk is gekomen en de Jetta niet meer gebruikt wordt. |
|
||||
|
||||
![]() apart...kennis spreekt zichzelf eeen beetje tegen... hij heeft hem slechts een half jaar.. of zijn korte termijn geheugen is weg of hij weet niet meer wat ie een half jaar geleden er voor gegeven heeft..
maar wat heb je ervoor over..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hij heeft hem een half jaar geleden noodgedwongen geruild voor zjin golf 1 cabrio. Die had hij opgeknapt maar de het bleef een onbetrouwbare spook wagen. Dus de waarde van een jetta bleef ff een vraag. Maar ik ben al een stuk wijzer. Bedankt! Ow en welke verzekering is het, die van 100E per jaar. iemand een webadres van? alvast bedankt. Last edited by JL6670 : 13-03-2006 at 20:24. |