![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze bied ik mijn Golf 16v te koop aan.
Was eerst bedoeld als dagelijkse auto, en dan mijn golf 3 te verkopen. Maar bij nader inzien zuipt deze auto mij toch net iets te veel in vergelijking met mijn golf 3. Moet te veel km maken voor mijn werk. ![]() Opties: -APK tot 15 Augustus 2006 -bouwjaar 1989 -geboorde goede remschijven voor met goede remblokken -originele goede remschijven achter met goede remblokken -centrale deurvergrendeling op afstand (incl. 2 afstandsbedieningen) De knipperlichten gaan dan knipperen als je hem op slot doet of van het slot afhaalt -stuurbekrachtiging -zeer mooi interieur! (zonder brandgaten of uitgezakte stoelen) -in hoogte verstelbare stoelen -16 inch lichtmetalen velgen met 215-40-16 banden. -heldere koplampen -heldere knipperlichten -heldere rood/witte achterlichten -embleem loze grille -nieuw schakelmeganisme (rekening aanwezig) -opnieuw uitgelijnd (rekening aanwezig) -schijfdak (lekt niet) -dtm sportuitlaat (mooi donker geluid, niet te overdreven) -K&N sportluchtfilter -DIK INLAATSPRUITSTUK (dit zorgt voor meer koppel boven in de toeren) -zeer mooie metalic groene lak -blok loopt zeer mooi zonder rare bijgeluiden -dikke G60 bumpers -188.400 km En zoals velen zeggen. Foto's zeggen meer als duizend woorden. Bij deze. ![]()
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 25-02-2006 at 13:02. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|||
|
|||
![]() up
prijs is een vraagprijs
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|||
|
|||
![]() up, en de prijs is gezakt!
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() leuk bod mag ook
|
|||
|
|||
![]() schop,
Inruil goedkope belastingvrije auto met eventuele gebreken mag ook. Wel VW.
|
|||
|
|||
![]() Inruil belastingvrije auto nog steeds mogelijk.
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 25-02-2006 at 13:02. |
|
|||
|
|||
![]() ***edit***
lees de regels, prijs-commentaar wordt hier niet op prijs gesteld, je HOEFT het niet te kopen Last edited by Marcski : 13-02-2006 at 20:54. |
|
|||
|
|||
![]() Ruilen met een belasting vrije golf type 1
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je mag me wel wat meer info daar over geven. Het liefst ook foto's ed. mail maar naar stevenvaanhold@hotmail.com
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dr staat een golf MK1 belastingvrij te koop aangeboden hier opt forum, hij wil er ongeveer 1400 voor hebben, maar kan ook geruild worden voor een nette 16v MK2... misschien n leuke ruil? edit: k zie dat ik weer eens tot de laatste post had moeten lezen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt had het al gezien. Maar bedankt voor je uppie ![]()
|
||||
|
||||
![]() is het een kr of pl
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is een PL, de kat is er wel tussen uit. (is ook niet nodig voor de keuring)
|
|||
|
|||
![]() Mag een slotje op. Is verkocht.