![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi laten staan, niet meer aan komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() have a break, have a kitkat. van bovenaf gezien net een haai
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar ik mijn eerste bijbaantje had is dat ook wel eens voorgekomen.
dat bedrijf was dus een grondverzet bedrijf met mechanisatie bedrijf. ik liep daar als monteur. enfin, er moest zo'n dergelijke kraan ook op transport. mannetje uit rotterdam deed het transport. eigenrijder met twee trekkers. meneer is onderweg met 1 van zijn vrachtwagens en krijgt pech. trekker loopt in elkaar! das mooi pech. naar huis gesleept andere trekker halen! alles gaat goed kraan op de dieplader gezet en onderweg naar de klus. op de snelweg met een gangetje of 100 kmh. viaduct BOOM!!! ook te hoog, giek niet goed ingetrokken! tjonge jonge wat is dat een ravage! vrachtwagen helemaal kort dieplader helemaal kort en natuurlijk de kraan helemaal kort. ![]() ![]() ![]() flinke schade aan viaduct en snelweg... denk niet dat de verzekering alle schade dekt. (met de beste man gaat het wel goed) als je zag dat staal rond de 80 mm van hydr. cilinders gewoon waren geknapt als lucifer houtjes.. niet normaal wat een klap ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Heeft hij netjes gedaan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() paste net niet
![]() |