![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een setje rial cup velgen gekocht ( immi ats cup ) en ga deze velgen uitrusten met nieuwe banden,nu is dat niets nieuws en niet raar of speciaal maar ik zie door de banden de stapel niet meer.
op autobandenmarkt.nl kan je een hoop vinden en ik moet banden hebben voor mijn rial velg : 195/50/r15. nu zijn er een aantal banden die mijn voorkeur wel hebben maar zijn er hier nog mensen die zeggen ![]() ![]() ik heb deze banden in mijn hoofd : 1: Toyo Proxes T1-R 2: Bridgestone Potenza RE720 3: Yokohama A539 4: Yokohama AVS Sport 5: Goodyear Eagle F1 GS-D3 dus mensen als je een band herkend en zegt die is tsum kotsen of juist perfectimissimo graag even laten weten zodat ik kan gaan bestellen. Last edited by deamonchild : 01-03-2006 at 16:38. |
|
||||
|
||||
![]() 195/45/15 niet veel duurder, oogt wel veel mooier, echt een aanrader. Heb vandaag net toevallig nieuwe Nankang eronder laten zetten, V profiel en erg diep profiel. Ik ben er tevreden mee... Toyo's zijn ook altijd goed natuurlijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat oogt waarschijnlijk mooi omdat jij je bak verlaagd heb?
mijne is niet verlaagd en dat word ie ook niet dus ik moet een hoge band hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf zowel de Toyo T1R als de Bridgestones RE720 gehad. Beiden zijn goede banden. RE720 heeft wel meer grip op nat wegdek en is VEEL slijtvaster. Op een droge weg kon ik geen noemenswaardig verschil merken.
Momenteel heb ik de Turanza ER300 van Bridgestone onder mijn Golf. Merkbaar comfortabeler en bij extreem bochtenwerk een fractie minder grip dan de RE720. De reden dat ik de ER300 boven de RE720 heb verkozen, is omdat de eerste geen draairichting heeft. Deze is dus makkelijker links/rechts te wisselen. Dit vind ik wel handig, omdat bij VW de banden op de achteras nog wel eens onregelmatig willen slijten. Door elke 7500 km mijn achterbanden naar voren te doen en de andere kant op laat draaien, slijten ze keurig en gaan ze ook geen herrie schoppen(cuppen). |
|
||||
|
||||
![]() ik zou 205/50/15 nemen beschadig je velg niet zo snel en de kilometerteller is nauwkeuriger ik weet niet waar je vandaan komt maar ik alkmaar zit een bandenman genaamd stipriaan en die heeft alleen maar A merken met 6/7 mm profiel voor € 30,- inclusief alles geen cuver....
|
|
|||
|
|||
![]() ik woon in assendelft dus dat valt mee idd maar ik weet niet of een 205 band op mijn 195 past
tis een velg 7j met et28 dus weet niet of dat past. en wat is cuver?? |
|
||||
|
||||
![]() addertje onder het gras denk ik
maar om 7J past dat wel hoor.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek voor m'n verbreed staal ook nog banden ik d8 zelf aan 195/40/14 dus als iemand nog wat heb liggen hoor ik het graag.
|
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk..............de oude en foute look weer in het straatbeeld............205-50-15 op een 7j...........nu nog even met een witte stift de letters in kleuren,en we zijn weer midden in de 80's..........
195-45-15 zal heus niet misstaan onder een niet verlaagde Golf 2.....en de velg komt ook veel mooier uit... Ik zou voor de Dunlop SP9000 gaan...mooi en goed........
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() iemand een foto van 205-50-15 op een 7j ben wel benieuw wat die oude foute look dan is.
en van een 195-45-15 band om een velgje. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meer dan 9mm?
|
||||
|
||||
![]() Quote: