![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() komt uit een polo 2, vraag het ff voor een geinteresseerde in de tellert. past het? qua maat ieg wel dat weet ik wel, maar stekker ook? zo nee evt paar pinnetjes wissellen en dan wel? who helps me out? zoekfunctie bood geen soelaas... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er exactemundo hetzelfde uit idd. Geen foto van de stekkerontvanger?
|
|||
|
|||
![]() en de code onder in het midden van de kilometerteller moet 951 zijn volgens mij, anders geeft ie verkeerde waardes aan!
|
|
||||
|
||||
![]() 980 mag dat ook?
stekker is 14 pins.. maar zoals bij de polo 1f en de 2 moet je wat draden omwisselen wil het passen, fysiek gaat het wel. mmmh ik zie nu een art nummer op de onderzijde 867 919 033 AD (polo nummer) 155 919 059 B (golf 1 nummer) zal wel passen dus... tis een kale kip teller dus moet wel in een 1100 gaan neem ik aan... iemand trouwens een idee of dingen als een toerenteller voorbereiding al in de kabelboom zitten of dat die er alleen in de GTi's in zaten?
|
||||
|
||||
![]() Toerenteller werkt bij mijn weten gewoon via je km-kabel....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zou hij bij stilstand niet werken he.... toerenteller werk op een signaal van de bobine, maar zit deze in iedere kabelboom voorbereid?
|
||||
|
||||
![]() Ja, bij kale kip golfjes 1100 is toerenteller zelfs plug and play.
|
||||
|
||||
![]() kijk das goed om te weten...
plug n play is goed!