![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou het sneeuwt hier al lekker door vanaf gisteravond!
![]() Sneeuwt het bij jou ook? Post hier je foto's!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Zo een paar foto;s... Gistermorgen om half acht begonnen met werken en ben pas om 00:00 naar huis gegaan... |
|
||||
|
||||
![]() Hier in Breda ligt nog een beetje sneeuw, zonnetje breekt al lekker door. Helaas geen sneeuw pics.
|
|
||||
|
||||
![]() staalblauwe lucht..
voor de verandering eens geen sneeuw.. nacht van dinsdag op woensdag wel een beetje maar dat was gister al snel verdwenen
|
||||
|
||||
![]() sneeuwt het dan hier alleen????:-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, had mijn broertje aan de telefoon, in A'dam is het ook een een sneeuw bende. |
|
||||
|
||||
![]() Hier dus ook, 20km van Mokum af. Is een flink pak sneeuw gevallen afgelopen nacht, heb vanochtend maar de cabrio naar het werk gepakt, die heeft tenminste winterbanden (een genot!).
|
||||
|
||||
![]() `t sneeuwt hier ook flink.. alleen blijft er niets liggen....
![]() heb vanmorgen nog `n kiekje geschoten van m`n besneeuwd golfje.... zal em ff posten als ik weer thuis ben
|
||||
|
||||
![]() ik kon niet werken er ligt te veel sneeuw in assen haha
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto die laatste... Nou kom op mensen meeeeeer meer foto's!!!
|
|
||||
|
||||
![]() hier is gisteren een goed pak gevallen maar kan geen sneeuwpics nemen van de mijne, die slaapt in de garage
![]()
|
|||
|
|||
![]() hier in enkhuizen ook flinke pak sneeuw geen foto's toestel kaduuk
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier ligt niet genoeg om foto's van te maken.. Is al veel erger geweest deze winter
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend;
![]() Heb vanochtend een poging op m'n werk te komen maar onderbroken, na 40 min. en welgeteld 2 km verder te zijn op een randweg die was veranderd in een ijsbaan. De 2e poging (1,5 uur later) ging iets beter, "maar" 75 min erover gedaan om in A'dam te komen. Terugweg, tja... Een brug in Alkmaar ging niet meer open/dicht, dus alle verkeer via 1 kant van de randweg. Met als gevolg dat die helemaal vast stond en door het vele sluipverkeer ook alle wegen IN Alkmaar vast stonden. Dus dat was me het dagje wel...
|
||||
|
||||
![]() Nou ik zit dus eigenlijk aan de rand bij zwolle en daar zou dus het meeste gevallen zijn!
![]() MEEEEEERRRR FOTO"S |
|
||||
|
||||
![]() hier lag vanmorgen ook een mooi beetje.....
een cm of 10 / 12 denk ik... ![]() maar was vanmiddag alweer weg, en ben zo druk dat ik geen tijd heb gehad om een plaatje te schieten ![]() ![]() ![]() ![]() maar nu valt het er hier weer stevig uit dus ga morgenvroeg heel erg mn best doen voor je oom een mooi plaatje te schieten... ![]() groeten die lange ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij hebt wel drukte op zulke dagen lijkt mij RobertJan!
Zojuist hier in Noordbergum, Friesland gemaakt en het gaat hier al twee dagen zo. Overdag rustig en 's avonds valt er weer redelijk wat! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() (de renault 19... de golf mag niet rijden met dit weer ![]() ![]()
![]() Last edited by Djinn_4fun : 02-03-2006 at 23:52. |