![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo ,
heb hier een golf 1 , maar alls ik hem een paardagen laat staan , moet ik eerst met mijn hand de luchtweger bedienen , zodat hij benz krijgt , en daarna is het goed zonderproblemen , wat kan dit zijn , koudestart mischien , tis een gti motor uit 1992, wie kent dit probleem en kan mij dit vertellen , vrgr gooigolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat valt er aan een luchtweger te bedienen??
|
||||
|
||||
![]() dus je hebt een digifant motor??
|
||||
|
||||
![]() met de hand op en neer bewegen berend zodat hij benz krijgt ,
maar tijdens starten krijgt hij niks ben ik bang alls hij koud en paar dagen heeft gestaan , vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() effe schoonmaken dan lijkt me, nachtje in remreiniger laten staan en kijken of die klep wat er in zit btje makkelijk beweegt...
|
||||
|
||||
![]() je bedoeld koudestart denk ik ,
ik was het van plan om inderdaad hem even in de remreiniger te zetten bedank , voor je reaktie , hoopen dat het is opgelost , vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() Gaat die klep van de luchtweger wel makkelijk heen en weer?
Als je um met de hand bedienen moet zou ik haast denken dat ie zwaar gaat...
|
|||
|
|||
![]() waarschijnlijk de druk accumulator bij de achteras
systeem heeft na uitzetten vd motor een restdruk dat voorkomt moeilijk starten wat die van jou dus doet |
|
||||
|
||||
![]() hallo ,
nee gaat niet zwaar en alls hij 1 maal loopt , is er niks aan de hand , dan had ik ook problemen met draaiende motor moeten hebben , tis alleen alls hij even paardagen stilstaad, dan moet ik hem helpen , zal inderdaad eens naar de druk accumulator, kijken , wie weet zit daar het probleem , had de auto gekocht met een vonk probleem , hadden alles vernieuwt , maar bleek een losse draad van ondsteking te zijn , en hadden intussen tijd een andere ondsteking eropgezet , maar niet optijd gezet , vandaar de garage hem niet aan de praat kreeg , heb hem opgehaald en ben zelf beziggegaan , alles is verder klaar behalve dit probleem , vrgr gooigolf |