![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb een vraagje over de voorfront v/d jetta 1
Bij mij zit daar een deuk in en is moeilijk er uit te halen. Het is zeg maar naar binnen gevouwen. weten jullie waar ik zo'n nieuw stuk kan kopen? hier te zien wat ik precies bedoel: |
|
||||
|
||||
![]() je kan altijd proberen om het enigsinds terug in de juiste vorm te kloppen.
bij mijn polo zat er ook een deuk in en heb het ook gewoon een beetje in de juiste vorm geklopt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hebben we ook al geprobeert, maar het is nog niet echt netjes. en de verf brokkelde er al af die gespleten was maar het zit ook in die bocht dus echt netjs zal ik het niet krijgen ik zal het nog eens proberen. maar he'n deel is niet te koop? |
|
||||
|
||||
![]() daar kan ik je niet mee helpen of het nog te koop is.
bij mijn polo is dit een redelijk "soepele" plaat en kon ik die bijna met de hand terug in de vorm plooien.
|
||||
|
||||
![]() ander front is duur en zeldzaam, zijn hier en daar nog originele fronten te krijgen maar die zitten op een 150 euro want dat stik is 1 deel met het hele voor front.
Het front van een golf 1 is ook anders dus je kan bijv ook niet het onderste stuk van het golf front gebruiken...
|
||||
|
||||
![]() oke dank je! dan ga ik het zo veel mogelijk in de juiste vorm kloppen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het niet heel zeker, maar volgens mij zit dat stuk erin gelast... Je kunt het dus beter zo laten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt. dit zit gelast
|
|
||||
|
||||
![]() |