![]() |
|
||||
|
||||
![]() e
Last edited by gti-pirelli : 18-03-2006 at 14:21. Reason: delete |
|
||||
|
||||
![]() Ik begrijp het niet helemaal?
|
|
||||
|
||||
![]() waar gaat het over??
|
|
||||
|
||||
![]() had een tijdje geleden stukje geschreven dat ik nieuw was hier en vandaag mijn nieuw aangekochte golf 1 op kon halen, helaas is deze nog niet klaar en wordt volgende week ergens.
Heb hem bij een zaak gekocht en er zaten nog wat kleine puntjes aan en die moeten nog even klaar. Wel balen, Ik had al foto's in het album gezet van mijn nieuwe aanwinst, Groeten Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het makkelijkste is dan om in dat eerdere topic erover te schrijven dan maar in het wilde weg nieuwe topics te maken over elk dingetje wat je aan het doen bent. Anders snapt niemand er wat van en als je het in get eerdere topic doet kunnen wij het gewoon terug vinden wat er eerder is geschreven. Maar succes met je auto! |
|
||||
|
||||
![]() Aha, op die manier! Das natuurlijk altijd balen, als je er op had gerekend!
Maar je had beter even je oude topic op kunnen zoeken, dan hadden we meteen begrepen waar het over ging. ![]() Post je foto's anders ff in dit topic. |
|
||||
|
||||
![]() hoe kan ik eigenlijk deze thread's verwijderen. Want heb ook nog wat advertentie's staan die weg kunnen,
Grts |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur maar een PM met de URL's erin die dicht kunnen ![]() |