![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Ik was wat aan het zoeken in me gti.. Voel ik ineens dat me hele vloer nat is ![]() Wat kan dit zijn? Groeten, Stefan
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo sorry hoor.. pfffffff...
wat een sagerijnige mensen vandaag :S ![]() ![]() zelfs op het VW-FORUM word nog normaal gereageerd.. had eerder verwacht dat het andersom zou zijn... ![]()
Audi Coupe 2.3 20V Quattro ![]() Veel onderdelen op voorraad. Ook voor onderhoud aan uw auto ![]() Voor info stuur een PM of mail. Last edited by Stefan-golf-2 : 19-01-2006 at 11:58. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
No worries, hij bedoelt het goed, er staat een ander topic bij vermeld waar je iig al weer info hebt. |
|
||||
|
||||
![]() ja ag.. kga wel verder @ vwforum hierover want daar krijgk meer antwoord
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prima ook goed, wat jij wilt. Maar in dat topic dat hij post staat gewoon antwoord op je vraag, gewoon ff lezen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zie het volksforum als een bron van informatie...waarbij je doormiddel van de searchfunctie veel van dit soort probleempjes kan vinden. dat is het enige wat ik je wilde laten zien dus ben ik dan een chagarijnig persoon? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, nou mazzel, we missen je nu al! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jongens chill, zo erg was het nu toch ook weer niet? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja..en meer is beter ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Doh.....
|
||||
|
||||
![]() Vooral grappig dat daar weer een link naar volksforum staat
![]()
|
||||
|
||||
![]() joh jij post meteen met koeienletters zoekfunctie.. kanje ook normaal tege me zeggen
|
||||
|
||||
![]() je reactie @ vwforum is toch stukken beter... gewoon op normale toon die link geven..
![]() ![]()
Audi Coupe 2.3 20V Quattro ![]() Veel onderdelen op voorraad. Ook voor onderhoud aan uw auto ![]() Voor info stuur een PM of mail. Last edited by Stefan-golf-2 : 19-01-2006 at 12:21. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ik had even moeite met het aanpassen aan de *kuch* hoogte van het niveau..mijn excuses ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha ok
![]() ik ga ff de boel bekijken en schoonmaken.. hoop dat dat het probleem is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blijf je nu dan wel hier??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pffff...dat klinkt wel erg wanhopig marco ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoals in het bewuste topic al staat,kan het heel goed je voorraam rubber zijn.
ik heb het zelf met mijn eerste golf gehad.na elke flinke bui stond het achter de bestuurders stoel echt compleet blank.alleen kwam er bij mij ook nog eens bij dat dat water eerst nog even langs de zekeringkast liep.en ik me maar afvragen waarom ik om de 3 maanden een uitgefikte zekeringkast had ![]() uiteindelijk bleek het dus het voorraam rubber te zijn,en heb er toen voor 200 gulden een nieuwe in laten zetten.nooit meer last gehad. |