![]() |
|
||||
|
||||
![]() Greeplijst waarvan de uitsparing voor het slot is weggewerkt. Wordt op aanvraag gemaakt en is spuitklaar.
Lijsten voor andere VW modellen evt bespreekbaar Prijs € 30,- |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij z'n lijst voor een Polo 2
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Als je even een foto voor mij hebt, zou zo uit mijn hoofd even niet weten wat een polo 2 is
![]() Ben niet zo thuis in polo.... Wat ik wel weet is dat die van een Polo steilheck uit bijv '93 (is dat een polo 2?) hetzelfde is. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe heb je het gemaakt? met een stukje plastic erin solderen en dan strak trekken?
dan wete ik wat ik eventueel wil aanschaffen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er is idd een stukje plastic ingekomen, ook van een greep, dus zelfde materiaal, maar het is er met een glasvezel matje ingemaakt. Daar in eerste instantie ook mee strak gemaakt. Daarna met kunstof primer en filler helemaal strak en spuitklaat gemaakt
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Marco daar hebben we het volgende week wel even over
![]() Kan je dit ook met gescheurde wiellijsten zo strak maken ? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Qua vormgeving ziet 't er hetzelfde uit als bij de polo 2f (1990 t/m 1994) Of de lengte enzo precies gelijk is, weet ik niet.
|
||||
|
||||
![]() Volgens het beroemde onderdelen programma wel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @marco; gaaf gemaakt hoor!! Kan je zeker ook wel mijn knipperlicht gaten uit mijn voorbumper halen???????
|
|
||||
|
||||
![]() @sabine....dat ga ikzelf ook deze week doen!
alleen waar ik mijn knippelrichten dan kwijt moet weet ik nog niet. |
|
||||
|
||||
![]() Bij zo'n lijstje komt nog wel heel wat kijken merk ik al wel
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Gtipowerrrrrr; Gewoon in je koplamp erbij!!! Schoonbroer had dat ook!
|
|
||||
|
||||
![]() ipv je stadslicht ofzo?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat moet denk ik niet zo'n probleem zijn sabine. Ik zal het morgen eens bij mij eigen bumper bekijken.
Wordt dan wel zo gemaakt dat ie daarna gespoten moet worden, of zijn de bumpers al boven en onder in kleur? Voor diegenen die interesse hebben zal mijn best doen om zondag zo'n lijst mee naar pon te nemen. |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet dat wel gaan lukken sabine, heb net even gekeken. Als je er zondag ook bent, dan maken we wel even een babbeltje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zie je berichtje eigenlijk nu pas niels.... Zal zondag even een blikje werpen. Ik spreek je dan |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee, want ik heb thuis ook een lijst liggen (ooit van een golf 2 gehaald meen ik me te herinneren) De vormgeving en buitenste maten komen overeen, maar: De uitsparingen voor de verlichting zitten toch echt op een andere plek. Schroefjes etc weet ik zo gauw niet, dacht wel dat dat overeen kwam. Last edited by polopower : 02-06-2004 at 21:23. |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, toch raar want volgens de e**a is de lijst exact hetzelfde, nummer is in elk geval gelijk. Heb bij een polo van 1993 gekeken.
Maar dat maakt verder niet veel uit, tenzij je er graag 1tje wilt hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb al een eigenbouw apparaat, ik had dus die van een golf gescoord maar die paste niet. Wel een ideale donor voor mijn eigen polo-lijstje. Mijn polo is van het type 2f bouwjaar '91
Last edited by polopower : 04-06-2004 at 10:20. |
|
||||
|
||||
![]() okj dan !
|