![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo!
Zou iemand mij misschien kunnen vertellen of er een manier is om een ventiel uit m'n wiel te krijgen? Ik heb de zoek functie gebruikt maar kon helaas niet zo snel wat vinden. bedankt! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kapotsnijden aan de achterkant van het ventiel (binnenzijde velg) met een stanleymesje en later er nieuwe in zetten
![]() 7jx13 ally cats???
|
||||
|
||||
![]() idd, snijden of met tang knippen en ff nieuwe d'r in.
|
||||
|
||||
![]() Hehehe yes! Eindelijk mijn nieuwe stanly uitproberen
![]() Bedankt! zijn er ook kleinere/chrome ventielen te krijgen? jups! 7j ally cats! voor onder de polo. Goed Gezien!
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 07-04-2006 at 19:58. |
|
||||
|
||||
![]() lekker velgje, zal goed gaan staan onder de polo! succes met je nieuwe stanley!
![]()
|
||||
|
||||
![]() pas wel op met je stanley, voor je het weet HEET je stanley, zo had ik een collega Eduard en die gaat nu als Stanley door het leven.
|
||||
|
||||
![]() ik heb 'blinde' ventielen!
|
|
||||
|
||||
![]() Zonet alle 3 de ventieltjes eraf gesneden. Het ging makkelijker dan ik dacht.
Gelukkig alles goed gegaan, ik heb ze alle 10 nog! Quote:
Hmm, klinkt goed. heb je daar misschien een foto van? |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een foto van de wat het inhoud.
Heb geen foto van dat ze gemonteerd zijn, want ze zitten nog in de verpakking! Zoals je ziet vallen de dopjes gelijk met de velg, ze steken niet uit. Als je het dopje eraf schroeft, kun je met de afgebeelde 'adapter' de banden oppompen. Vertel ik het zo duidelijk? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() waar kun je die krijgen?
|
|
||||
|
||||
![]() bestellen bij autospeciaalzaak die ook uit de autostyle catalogus kan bestellen, want die levert ze, kosten om en nabij de 20-25 euro voor 4, incl. dat nippeltje
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En zo heb ik nog steeds een collega die we zo noemen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() OMG..
maar blinde ventielen lekken als de pest.. vandaar dat er ook geen tüv op zit..
|
||||
|
||||
![]() Thnx Martijn! ziet er een stuk beter uit dan die enorme tuinslangen die ik erop heb zitten
![]() maaruh ze moeten niet lekken natuurlijk.... Nog meer mensen ervaringen met blinde of andere ventielen? tüv is niet zoon probleem... Kheb altijd de steelies nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn er trouwens niet van die apparaatjes om de ventielen mee uit te halen?
die schroef je op het ventiel, en dan trek je het hele zaakje dr zo uit maar snijden kan natuurlijk ook... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd ... ventieldopje met een draadje eraan plus een handvat ![]() hoef je ook geen nieuwe ventielen aan teschaffen ![]()
|
||||
|
||||
![]() waar kun je die nieuwe ventielen kopen, die ook op de eerste foto's te zien zijn?
en wat kosten ze??? |
|
||||
|
||||
![]() elke bandenboer..25 euro per 4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das nog best prijzig! (lees: verrekte veel geld voor die vier kleine dingetjes!!!) weet hier niet iemand wat de marge op die dingen is? miss iets voor een groeps inkoop?