![]() |
|
||||
|
||||
![]() jaja richard heeft sinds vandaag een carriere switch gemaakt en heeft daarom voor woon werk een golfje 1 nodig en het liefst van voor 1980..
heb je iets wat niet al te duur is..tadaa..bied maar aan kleine mankementen of laswerkjes is geen probleem geen dikke golfjes die mucho punani kosten aanbieden, maar gewoon een 1.1 tje ofzo
|
||||
|
||||
![]() goh eindelijk de grote stap naar shoarmabezorger gemaakt dan, en je zoekt nu een bezorgbak.....succes met je nieuwe baan heh kerel...laat ze een (knoflook)poepie ruiken
![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() zoiets..
![]()
|
||||
|
||||
![]() he!
haha! een gewone golf 1! hoe lang denk je dat dat goed gaat bij jou? binnen een week zit daar een schroefset onder en een paar bbs-en.. dus geef het maar toe, je kunt gelijk beter wat meer punani uit gaan geven, want uiteindelijk verdwijnt dat geld ook wel in een kale 1.1! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() neh.. heb nu een kleine meid die ook geld kost.. maar u hebt een pb
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eerst maar eens rijden en technisch ok maken.. heb ook nog een lupo he..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Richard je kan Kas16v(= kasper) is een pb-tje doen.Hij heeft nog een knappe zilver grijze golf 1 te koop met kleine achterlichten.
Ik dacht dat ie van 79 was. Suc6 en grtn |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog even een foto.
|
|
|||
|
|||
![]() moes tie volgens mij 1200 euro voor hebben weet ik niet zeker !! maar op de foto te zien is tie dat wel waard
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met de prijzen bemoei ik me niet.Ik probeer ze alleen maar te helpen.De rest is tussen Richard en Kasper zelf. Is hun feestje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amen !!! ![]() zullen best nog wel genoeg 1.1'tjes te vinden zijn richard, met jou connecties moet dat niet moeilijk zijn om er eentje te vinden ![]() suc6 met zoeken ![]()
|
||||
|
||||
![]() auto is net verkocht helaas maar ja er zijn er meer te vinden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Niks te danken Richard !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() asjeblieft...
![]() nee bedankt topper!
|
||||
|
||||
![]() Was maar een geintje Richard.Ben niet boos.
![]() Als ik wat weet te staan meld ik me wel weer. Jammer dat je net te laat was. ![]() Suc6 met je nieuwe baan en je zoektoch naar een golfje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb waarschijnlijk al iets...
duitser.. van 1980..manilla groen kleine achterlichtjes en 70.000km aantoonbaar met TúV..
|
||||
|
||||
![]() hmmm effe in conclaaf geweest met mister rdw.. komt wel goed.. het is btw een 1.5 automaatje
|
||||
|
||||
![]() dat rijdt leuk!!
![]() maarre... alweer `n nieuwe carriere? sjongejonge |